sodne Startet 23.April.2008 Del på Facebook Startet 23.April.2008 jeg prøver å stable på beina ett båtreff for min familie. vi er en stor søsken flokk med etter hvert voksne barn som også har båt, og fellesinteressen er vel sjø og båt. Vi bor alle på haugalandet og vil ha treffet her. Etter ett par år med diskusjoner har vi nå spikret en dato. men plassvalget gjenstår og her håper jeg på hjelp fra baatplassfolket. Båtparken varierer fra store treskøyter som stikker 2m til nyinnkjøpt askeladden på fjorten fot. Vi vil gjerne ha vei og kai. Til nå har den "fredlige diskusjonen" dreid seg om to plasser ognahabn eller vargavik.Jeg er skeptisk til begge, ognøy er som regel stappfull og vargavik har ingen eller dårlig vei. Så forhåpentligvis får jeg noen tips her. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
PIPaulsen Svart 23.April.2008 Del på Facebook Svart 23.April.2008 Då komme det vel litt an på ka ti detta ska avviklas ..?? hvis det e midt i ferietiå, så e det jo litt vanskeligare å planlegga ein sånn samling i ei havn. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
sodne Svart 24.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2008 15 juni tenkte me, så det ska var litt plass rundt om kring Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
index Svart 24.April.2008 Del på Facebook Svart 24.April.2008 Hva med Borgøy? Ikke landfast riktignok, men de har nå rutebåt som kan frakt over de som kommer uten båt. God plass på gjestebryggene, og et koselig sted for rusleturer på land. Og dessuten har de suverene komler på kafeen.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
index Svart 24.April.2008 Del på Facebook Svart 24.April.2008 Eller kanskje Skrabbavikjå, litt lenger inn i fjorden? Landfast, med vei og kafe (tror jeg). Har lagt ut nye gjestebrygger i år, og her kan du sikkert også bestille plass. De arrangerer også forskjellige aktiviteter, om det er av interesse. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Poseidon Svart 24.April.2008 Del på Facebook Svart 24.April.2008 Det finnes jo flere nedlagte dampskipskaier i området . . . . Hva med Slåttevik, Ådland, Hervik, etc ? Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
sodne Svart 24.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2008 Ådland på Karmøy, innforbi sanden? Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.