Crescent 535 HT Startet 24.April.2008 Link til dette innlegget Startet 24.April.2008 Noen som vet ca total lengde? Motoren skal lagres på et trangt sted nemlig. Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 24.April.2008 Link til dette innlegget Svart 24.April.2008 Yamaha sin 4 og 5 hk 2T er 1011 mm høy, 6 og 8 hk 2T er 977 mm - begge med kort stamme Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
EIN Svart 24.April.2008 Link til dette innlegget Svart 24.April.2008 Jeg har en 80 talls 6 hk Evinrude med kort stamme som er 100 cm lang. Ser at en ny honda 5 hk med kort stamme er 100,5 cm. Sitér dette innlegget Link to post
Crescent 535 HT Svart 25.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 OK. Dersom jeg da tar høyde for 105 cm skulle det holde til de fleste fabrikater ser det ut til. Har ikke kjøpt motor ennå. Noen tips? Har hørt at visse små firtaktere bråker like mye som totaktere. Totakteren er vel enklere å legge i fra seg også, må ikke ligge på en spes side osv. Jeg tror nok jeg har mest lyst på en totakter. Sitér dette innlegget Link to post
AtleL Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Jeg har blitt lykkelig (?) eier av en to-takter i dag. Fikk tak i en 5hk Tohatsu. Det er ikke så mange igjen nå! Du må nok ringe litt rundt hvis du skal ha tak i nytt. I følge instruksjonsboken er største høyde på denne motoren 1007mm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.