pappegoye Startet 24.April.2008 Link til dette innlegget Startet 24.April.2008 Heisann. Skal endelig kjøre skøyta hjemover til lørdag (26.04.08), og har planer om å ta med nok diesel til hele turen, men for sikkerheten sin skyld, så tenkte jeg at det kunne være greit å ha kunnskap om hvor det finnes stasjoner langs strekningen som har åpent nå, eller som har kortautomat. Skal ha med mye diesel, samt bensin til "livbåten" men ting kan skje så man trenger mere. Noen som vet om åpene bensinstasjoner strekningen Halden Kragerø? Sitér dette innlegget All min sjø-erfaring bygger på opplevelser i Kragerøskjærgården, dvs litt båtfolk og mye folk i (pappas) båt Link to post
kito Svart 24.April.2008 Link til dette innlegget Svart 24.April.2008 Hei, Regner med at du seiler rett over fjorden fra Hvaler til Jomfruland. Enkleste sted å tanke blir vel i Halden, men ønsker du å toppe opp tankene før du krysser så er Herføl Marina og Statoil i Skjærhallen åpen. God tur, MVH Kito Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 24.April.2008 Link til dette innlegget Svart 24.April.2008 Alternativt sponvika like før du går ut av ringdalsfjorden (til styrbord etter svinesundsbruen). Sitér dette innlegget Link to post
pappegoye Svart 24.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2008 Takker:) Rute valget kommer litt ann på været, men ser nogelunde bra ut fåreløpig. Sitér dette innlegget All min sjø-erfaring bygger på opplevelser i Kragerøskjærgården, dvs litt båtfolk og mye folk i (pappas) båt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.