Jump to content

Montering av VHF ant

Brumle

Recommended Posts

Er einig i at det ikkje er den beste patenten eg har sett for å festa kabelen til antenna, men vert den korrekt montert så funkar det ganske greit. Det er viktig å følgje monteringsanvisninga mht kor mykje som skal av-isolerast. Korleis det vert over tid med oksydering og påfølgande kontaktproblem kan eg ikkje sei noko om enno (har berre hatt den antenna i ein sesong til nå). Men ein kan jo få oksydering i vanlege pluggforbindelsar også så det er kanskje ikkje så stor forskjell.....

Ein viktig forskjell å merka seg mellom RA106 og RA109 er at RA109 ikkje er DC-jorda (i flg brosjyra). Dette kan gi meir problem med elektronisk støy enn om antenna er DC-jorda.

Helsing Rossicus

Hvor er det greiest å få tak i en rimelig vhf antenne med ferdig kabel? Har kjøpt meg en brukt vhf og trenger antenne.....

Ser ut som det er med ferdig kabel på dem som Maritim selger .Kjøpte walkieantenne den var med kabel og feste , måtte kun lodde på pluggen .Var enkel og grei og montere den ,funker gjør den og  :smiley:

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Kor har du dette frå ? Kvifor ein brosjyre er det du meiner? Dei har same spec. i dei brosjyrane eg har.

Hilsen Jolo som også har bytta ut skiten........ :yesnod:

Hmm...

Det var i alle høve slik eg oppfatta brosjyra. Viss du tar ein titt på det utbrettsarket som følger med antenna så ser du at det står ein tabell over frekvensområde, impedans, polarisasjon, og -DC der det i  står YES (*). Einaste er at som einaste henvisning til (*) står "(*) Not for RA109", og det er einaste staden som har forklaring på kva (*) står for. Men det er jo vist til denne andre stader på sida også så det er ikkje sikkert det er slik det er meint.

På ei anna side, dette er ei halvbølge antenne og når et tenker med om så er det konstruksjonsmessig veldig lett å lage den som DC-jorda. Og som du seier så er jo desse konstruksjonane tydlegvis klin like bortsett frå pluggen.

Du har sikkert rett, einaste eg kan skulde på er at brosjyra var litt forvirrande....

Helsing Rossicus

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...