jankospeed Startet 25.April.2008 Link til dette innlegget Startet 25.April.2008 Hei. Har kjøpt en EAGLE SEACHARTER 502C DF IGPS. Grei plotter men synes det er en liten begrensing. Dette når jeg skal med meg plotteren hjem. Vannskelig å koble fra og til i full fart. Er redd for å brekke disse små pinner bak på plotteren. Finnes det noe enkel måte å gjøre dette på? Ekstrautstyr kansje? Sitér dette innlegget 2007-Uttern C56 Mercury F50 ELPT EFI 2004 -Shetland Family Four 18fot Mercury 135 ELPTO Link to post
jankospeed Svart 28.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2008 Ingen som vet dette ? Eller bør jeg satse på en annen plotter... Sitér dette innlegget 2007-Uttern C56 Mercury F50 ELPT EFI 2004 -Shetland Family Four 18fot Mercury 135 ELPTO Link to post
abbor Svart 28.April.2008 Link til dette innlegget Svart 28.April.2008 Hvis du er bekymret for konnektoren på instrumentet er dat bare å montere et konnektorsett på strøm/Nmea kabelen som du åpner i stedet fra å demontere kabelen på instrumentet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.