asunde Startet 25.April.2008 Link til dette innlegget Startet 25.April.2008 Har et lite hull, ca 1mm i diameter som jeg skal lappe med lappene som kom med båten. Lappene har en glatt side som utsiden av båten og en side som er noe knudrete. Noen som vet hvilken side som skal mot båten/hullet? Hilsen Arild Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Regner med at den glatte siden skal inn mot hullet. Da blir vel overflaten på resten båten den samme som lappen. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
mewa 2 Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 den ru siden skal limes inn mot båten sånn at den glatte siden vender utover og får samme glatthet som resten av båten mvh Mewa2 Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 26.April.2008 Link til dette innlegget Svart 26.April.2008 den ru siden skal limes inn mot båten sånn at den glatte siden vender utover og får samme glatthet som resten av båten mvh Mewa2 Jeg er den lykkelige eier av en YAM 265S og den har den ru siden utover og den glatte siden inn i pontongen. Det ble selvfølgelig penest med samme mønster vendt utover. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
mewa 2 Svart 26.April.2008 Link til dette innlegget Svart 26.April.2008 tror det er en misforståelse her jeg mente at lappen selvfølgelig skal være lik utsiden av båten hvis den er ru på utsiden skal selvfølgelig lappen oså være ru på utsiden mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.