Windy37GM Startet 27.April.2008 Link til dette innlegget Startet 27.April.2008 God morgen Er det noen minimumstemperatur når man skal legge på bunnstoff på båten? Skal bort til en kompis etter¨på og stoffe og vi er ikke sikre.. 12-13 grader ute idag og svak tåke(i Tønsberg :-) mvh joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
AtleL Svart 27.April.2008 Link til dette innlegget Svart 27.April.2008 Står det ikke noe på boksen? Sitér dette innlegget Link to post
Sir Limmerick Svart 27.April.2008 Link til dette innlegget Svart 27.April.2008 Hei På den boksen jeg har ,står det bare at høy luftfuktighet og lav tempratur forlenger tørketiden vesentlig. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 27.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2008 ok, da kliner vi til :-) Takk for hjelpen . mvh Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.