hlo Startet 27.April.2008 Del på Facebook Startet 27.April.2008 Jeg her endel av dekket som er delaminert. Det øverste laget er mykt, og det er mellomrom på det området. Området er forsterket under originalt med en tykk støp og kanskje noe treverk inni. jeg tenkte å bore noen hull og pumpe inn epoxy eller polyester. Er dette en ok måte å gjøre dette? Vil det herde i lufttett rom? Skaden er antagelig ganske gammel, og jeg ønsker å få dekket stivt i forbindelse med at båten nå skal lakkeres. Takknemlig for svar og alternative løsninger!! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 27.April.2008 Del på Facebook Svart 27.April.2008 Det vil herde selv om det er lufttett. Men skal du gjøre dette må laminatet være knusktørt, noe som er ganske uvanlig. Sitér dette innlegget Link to post
hlo Svart 27.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2008 Hva gjør jeg da? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 27.April.2008 Del på Facebook Svart 27.April.2008 (redigert) Jeg hadde samme problemet på en luke over motorrom. Jag skar vekk glassfiberen fra undersiden med vinkelsliper. Fjernet alt gammelt og dårlig treverk. Det var balsatre som var brukt og den var gått helt i oppløsning. Gjorde så alt godt rent og limte inn en kryssfinerplate med epoxy der balsa'en hadde sittet La så tre lag med glassiberduk og epoxy oppå dette. Redigert 27.April.2008 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Ingar Svart 27.April.2008 Del på Facebook Svart 27.April.2008 Er det vått inni der er det dessv. ingen annen mulighet enn å skjære ut det som er vått, normalt finerplate, og bygge det opp på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
hlo Svart 27.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2008 UFFDA!!! det er ikke tilgjengelig.. Da får vi gjøre et forsøk før vi skjærer opp dekket... Takk for tips! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.