SINBAD7 Startet 27.April.2008 Del på Facebook Startet 27.April.2008 (redigert) Ikke alle er klar over at det ogsaa er mulig aa foelge alle megayachts paa den franske rivieraen med Siitech´s nettverk. Det finnes sikkert en og annen nordmann der ogsaa? Se bare her: http://www.siitech.net/VTSLite/AView.aspx Se i listen til venstre under: FR-The French Riviera eller de individuelle havner. I oyeblikket finnes ca. 50 megayachts i de kjente havnene som Antibes,Monaco,Cannes, Nice o.s.v. Vil du se detaljer og foto av dem gaar du hit: http://www.yachtspotter.com/ysp2_ycard_alfa.php?foo=a% . Redigert 27.April.2008 av SINBAD7 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 27.April.2008 Del på Facebook Svart 27.April.2008 Sinbad, du må ikke bruke CAPSLOCK i tittelen, det er forbudt, se mitt innlegg nr 3 her. Fint om du kan redigere tittelen. Denne kommentaren er til alle, vi må stadig rette CAPSLOCK titler, og det må gjøre helt manuelt. (Det finnes en egen funksjon i Invision som heter "Stop shouting in titles", denne konverterer store til små bokstaver, men den fungerer ikke på norsk) Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 27.April.2008 Del på Facebook Svart 27.April.2008 (redigert) :sleep: :sleep: :sleep: Er det noen spesiell båt du vil fram til? Redigert 27.April.2008 av Hilmar 2 (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
roaldbj Svart 27.April.2008 Del på Facebook Svart 27.April.2008 Kan du være snill og fortelle litt mer om hva som er peonget med denne tråden? Sitér dette innlegget Link to post
SINBAD7 Svart 27.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2008 Undskyll! Jeg har vist tatt feil forum,trodde det hadde med baater a gjoere?? Sletter det gjerne hvis medlemmene finner det saa avskyelig... Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 27.April.2008 Del på Facebook Svart 27.April.2008 Denne tråden er i alle fall mer On-topic enn hundrevis av innlegg om lektere som går på grunn i det sørindiske hav. Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 27.April.2008 Del på Facebook Svart 27.April.2008 Nei, Det var ikke vondt ment. Jeg bruker faktisk Siitech selv, der det fungerer. Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
hifo Svart 27.April.2008 Del på Facebook Svart 27.April.2008 roalbj , det var vel for å vise oss hvor vi kan følge mega yachts på den franske rivieraen. det var vel ikke vanskelig å lese ut fra første innlegg i dette emnet. han linket til og med til steder vi kan følge de. flott tiltak synes nå jeg . Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
roaldbj Svart 28.April.2008 Del på Facebook Svart 28.April.2008 Da forstår jeg litt mer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.