VO`n Startet 27.April.2008 Link til dette innlegget Startet 27.April.2008 Som emne sier, det var en gang i tiden man kunne lese i bøkene som lå sammens med tennpluggene om man hadde Bosh, Champion osv til NGK. Har i dag vært innom 4 bensinstasjoner, og tennplugger er absolutt mangelvare Finnes det slike oversikter på nettet? Har søkt litt men stod fort fast.... Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 27.April.2008 Link til dette innlegget Svart 27.April.2008 Ja det finnes, ta en titt her. Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
knutza Svart 27.April.2008 Link til dette innlegget Svart 27.April.2008 Hei. Jeg har en hel haug med slike tabeller. Gi meg en type plugg så kan jeg slå det opp for deg. Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 27.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2008 Knutza: Tennpluggen er en Chapion RN9YC Skulle hatt NGK Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 27.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2008 Takk for linken Droll Jeg fant ut i fra den at jeg skal ha BP6EV Samme du finner Knutza? Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 27.April.2008 Link til dette innlegget Svart 27.April.2008 (redigert) Beklager ble litt opphengt i Tune på tv Norge. RN9YC tilsvarer BPR6ES iflg NGK katalogen fra 1999. Lest litt mer: NGK plugger som slutter på EV er tilsvarende GY i champion. Redigert 27.April.2008 av knutza (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 27.April.2008 Link til dette innlegget Svart 27.April.2008 (redigert) Jeg fant ut i fra den at jeg skal ha BP6EV RN9YC tilsvarer BPR6ES iflg NGK katalogen fra 1999. Begge har rett. Men BP6EV er definert som "super class", og BPR6ES er defineret som "regular"... Redigert 27.April.2008 av o.b.lix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 27.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2008 Noen som kan fortelle forskjell på super class og regular? Ser jo hva de betyr, men varmeverdien er jo det samme på begge... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.