Martin_ Startet 28.April.2008 Link til dette innlegget Startet 28.April.2008 Hei! Jeg skal bytte aluminiumslistene rundt vinduene i båten. Hvor får man tak i nye lister? De har en bredde på 30mm. Håper på svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
10ta9c Svart 28.April.2008 Link til dette innlegget Svart 28.April.2008 Hartveit har nok listene du er ute etter. 400kr meteren om du kapper selv. For min del blir dette min. 6500 for fire vinduer. Tar gjerne imot tips om du finner noe rimeligere. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Martin_ Svart 28.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2008 Kontaktet Hartveit i dag, jeg trenger bare den ene delen av listen (den delen som er ment å være inne). Prisen ble på kr 160,- inkl mva per meter. Ikke ille det :-) Men det ble jo 20 meter da så pengene flyr. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.