Absolut Startet 28.April.2008 Link til dette innlegget Startet 28.April.2008 Hei Sliter veldig med mye "møkk" som sitter i gummien på RIB en min. Det er på en måte at mye av gummien har blitt mørkere, dette er jo ikke på alt. Har en Brig Eagle 380 som er veldig hvit. Lurer da på om noen vet om et bra vaskemiddel som funker? Har prøvd diverse fra Jif til noe litt sterkere, men ingen ting spesielt egnet for RIB da. Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 28.April.2008 Link til dette innlegget Svart 28.April.2008 Denne tråd er ganske god: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=40353 Andy Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 28.April.2008 Link til dette innlegget Svart 28.April.2008 jeg bruker Hugos på vår gummibåt og det virker veldig bra.anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
C-marine Svart 28.April.2008 Link til dette innlegget Svart 28.April.2008 (redigert) jeg bruker også hugos, funker veldig bra, men hvis det er mye og dyp groe må man gni skikkelig Redigert 28.April.2008 av C-marine (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
Mariell Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 (redigert) Ett tips om en par supre produkter for vedlikehold av gummibåter. Har en RIB som var skikklig møkkete etter vinteren. Vasket og skrubba med sterkt såpevann, men fortsatt mye skitt lå igjen i porene i pontongene. Kjøpte inn "New Magic, dyprens for gummibåter", Produsert av Blue Marin. Beste produkter jeg noen sinne har rengjort gummibåter med. Spray på skrubb med sånn skurepad, brukte den grønne siden og tørket av med en ren klut (Det går mye filler). Som etterbehandling brukte jeg "Premium, Inflatable protection" fra West marin. Båten ser helt ny ut. Brukte vel ett par timers arbeid på jobben. Produktene ble handlet hos Wærners båtbu i Sandefjord, men føres nok av andre båtbutikker også. Redigert 3.Mai.2008 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.