Chiba Startet 29.April.2008 Del på Facebook Startet 29.April.2008 (redigert) Hei! Noen som har en sånn liggende, eller forslag til vanlige feil med denne. Det er spenning og minus inn på styreenheten. Vifta starter bare når jeg tvangskjører den og pumpa går ikke. Hilsen Chiba Redigert 29.April.2008 av Chiba (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.April.2008 Del på Facebook Svart 29.April.2008 Det er ting som vil hindre at pumpa starter, f.eks. at en overhetingssikring har slått ut. Har du utelukket at feilen ligger i selve pumpa eller kabling til denne? Sitér dette innlegget Link to post
Chiba Svart 29.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2008 Kabling til pumpa og pumpa er ok. Romtermostat er ok. Hvis ikke det er feil på styreenheten, heller jeg til feil i bryter'n... Chiba. Sitér dette innlegget Link to post
Chiba Svart 27.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2008 Bryteren ble byttet, uten resultat. Men har fått start på den etter å ha demontert og sett på alle koblinger. Så ingen tydelige feil desverre . Den går ihvertfall, men det er vanskelig å feilsøke på en feil som ikke er der.... Blir vel til at jeg tar med kontakter og verktøy på tur. Håper den stopper igjen . Chiba Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 27.Mai.2008 Del på Facebook Svart 27.Mai.2008 i min var det en kondensator som var def,(lekk) byttet denne, har gåt i flere år nå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.