Guest Sparky Startet 14.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 14.Mars.2004 Hei, vil nødig gjøre noe galt. Hvordan får man til å drive vedlikehold med diverse væsker når det er 2m mellom (plastbåtene)? mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 14.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2004 snakker du om vask og polering ? I så fall er det bare å være forsiktig. For de fleste er dette endel av "spillereglene" at man kan risikere litt sprut osv. fra naboen. Vinkelsliper derimot, får du passe deg fpr.... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Guest Sparky Svart 14.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2004 Det er snakk om bruk av seajet Antifouling Paint Stripper. Den skal påføres i 2 lag og vaskes av med høyttrykkspyler. mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 14.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2004 aha, ville ikke satt igang med det uten å dekke til naboene med plast.... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
pinnebaat Svart 14.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2004 Brukte bunnstoff-fjerner i fjor. Dekk nabobåtane SVÆRT godt til. Når du spyler av lyst bunnstoff og dette havner på nabobåten, kan det vere svært vanskeleg å få av. Kanskje ein ide å dekke eigne skrogsider med plast også. Eg gjorde ikkje dette, fekk ein enorm jobb med å fjerne bunnstoff både frå skrogsidene og dekk/ overbygg!! Skal ikkje gjere den tabben ein gong til Sitér dette innlegget Link to post
Jonette Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Hvordan får man til å drive vedlikehold med diverse væsker når det er 2m mellom (plastbåtene)? mvh jan Hei Jan. Du er heldig som har 2m mellom. På marinaen hos meg ligger båtene med 50cm mellom. Jeg kan knapt gå rundt båten /M Sitér dette innlegget /MS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.