ola dunk Startet 29.April.2008 Link til dette innlegget Startet 29.April.2008 Hei, noen som vet hvilket moment jeg skal dra til med på på platene på transom alpha one. ytterskjold og inneplata??? noen knep jeg burde vite om? eller rett og slett montere det igjen Takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 29.April.2008 Link til dette innlegget Svart 29.April.2008 Her finner du original manual til Alpha 1 Gen II. Regner vel med du finner alt av moment og annet du trenger der.. Lykke til. http://www.boatfix.com/merc/Servmanl/14/14notice.pdf Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Akora Svart 29.April.2008 Link til dette innlegget Svart 29.April.2008 Det var jo bare de føste sidene fra manualen. Men jeg har den med momenter og alt, men får ikke lastet den opp på dokumentarkivet pga størrelsen er mer en 9 mb Sitér dette innlegget Link to post
ola dunk Svart 29.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2008 neida. får fram alt jeg var ue etter der. leg bare pila på det du vil ha opp så kommer det fram. flotte greier dette her. takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
Akora Svart 29.April.2008 Link til dette innlegget Svart 29.April.2008 Ok, hehe. Avansert pdf fil det var da Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 29.April.2008 Link til dette innlegget Svart 29.April.2008 Hmm.. glemte jeg å si at det var linker inni pdf fila? Huffda..hehe. Bra du fant ut av det da, håper du finner det du trenger. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
ola dunk Svart 29.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2008 kanskje det. men veldig nyttig da. hadde planer om å få jolla klar i løpet av mai men nå tror jeg at jeg ligger minst 21 dager foran skjema.... så da får vi håpe på mer godvær Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.April.2008 Link til dette innlegget Svart 29.April.2008 får ikke lastet den opp på dokumentarkivet pga størrelsen er mer en 9 mb Man skal kunne laste opp inntil 10MB, men det vil ta veldig lang tid. Sitér dette innlegget Link to post
Akora Svart 29.April.2008 Link til dette innlegget Svart 29.April.2008 Går ras-kjappt med rask internettlingje. Men baatplassen har en grense på 9,7 mb Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 29.April.2008 Link til dette innlegget Svart 29.April.2008 Fra den linken jeg posta kan en lagre ett og ett kapittel og hver av disse blir da lite nok til å laste opp i arkivet.. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Ingar Svart 29.April.2008 Link til dette innlegget Svart 29.April.2008 mange takk, men vi har som prinsipp at vi kun skal ha dokumenter som ikke finnes andre steder på nettet. I dette tilfelle kan man heller legge inn link under eksterne linker/motor Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.