skage Startet 30.April.2008 Link til dette innlegget Startet 30.April.2008 (redigert) Heisan båtvenner i Arendal og omegn. Vi skal seile Norgescup i optimist seiling denne helgen og vil derfor ha med følgebåt. Vi har også hørt at det skal være båtmesse denne helgen også i Arendal. Da kommer vi kjørende med stor ribb på henger som skal sjøsettes et sted, vi tenkte også og sette bilen igjenn på stedet og derfra kjøre båten ut til Hove Leirsenter. Vi ønsker derfor tips om et egnet sted for og sette båten ut. Vi kjører gjerne et stykke med båten for og slippe kaoset som sikkert råder i og rundt Arendal denne helgen. Kan noen komme med et tips for egnet sted hvor båt og bil og sjafør/skipper får litt roligere omgivelser. Jeg kan jo bruke sjøkart for og orientere meg når noen kommer med tips. Vi kommer fra Haugesund starter Torsdag morgen via Kristiansand, så om det er noen kjekke steder sør for Arendal hadde det vært fint. Vi skal ikke taue optimistene etter oss, de kjøres ned av noen andre. Takker for forslag Redigert 30.April.2008 av skage (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 Vi har en egen avdeling for dette. Har ikke vært noen suksess og det ville vært flott om flere kunne bidra her. Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 Det er to ramper på Havstad(øst for Arendal, en på Esso stasjonen(der er også marina), det er også en i Mortenstø (kommunale båtplasser). Anbefaller den i mortenstø, god plass til å parkere henger Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Boywonder Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 Er også en på Eydehavn, rett ved smelteverket. kommunal brygge. God plass til bil og henger. Ca. 7nm fra byen. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
norflyer Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 Det er også en rampe i Nidelva. Her er det ferskvann. Veldig greit angående hjullager osv osv. Pleier å sette ut og ta opp baten her om høsten. Da slipper jeg å kjøre ferskvann gjennom motoren da den skal opp for vinteren. Sitér dette innlegget Link to post
csvirus Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 Det er to ramper på Havstad(øst for Arendal, en på Esso stasjonen(der er også marina), det er også en i Mortenstø (kommunale båtplasser). Anbefaller den i mortenstø, god plass til å parkere henger Har jobbet på arendal båtsenter (ligger rett ved den siste slippen du nevner) og jeg må si det kan være utrolig irriterende med de som bare slenger fra seg hengerene sine på parkeringsplassen foran der. Det er dessuten en veldig dårlig ide og gjøre det under båtmessa, da det er masse folk innom på arendal båtsenter, og det kan da bli trangt om plassen med parkeringsplasser. Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 1.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2008 Da takker vi for forslag og innspill, vi setter oss nå i bilen rimelig fullpakket og henger, klar for Norges Cup Arendale, alt for barna vet dere. Ikke får jeg gått i 1 mai tog heller. God helg Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 1.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2008 På Hisøya - Tangen rett inn fra riksveien er det fint å sette ut Båten. (Nidelva). Hvis du kommer på Fredag bør du kunne sett fra deg hengeren der også frem til Søndag kveld. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
EivindBu Svart 20.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2008 på kitron.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.