Jump to content

Rampe for utsetting av båt Arendal/omegn

skage

Recommended Posts

Heisan båtvenner i Arendal og omegn.

Vi skal seile Norgescup i optimist seiling denne helgen og vil derfor ha med følgebåt. Vi har også hørt at det skal være båtmesse denne helgen også i Arendal. Da kommer vi kjørende med stor ribb på henger som skal sjøsettes et sted, vi tenkte også og sette bilen igjenn på stedet og derfra kjøre båten ut til Hove Leirsenter. Vi ønsker derfor tips om et egnet sted for og sette båten ut. Vi kjører gjerne et stykke med båten for og slippe kaoset som sikkert råder i og rundt Arendal denne helgen. Kan noen komme med et tips for egnet sted hvor båt og bil og sjafør/skipper får litt roligere omgivelser. Jeg kan jo bruke sjøkart for og orientere meg når noen kommer med tips. Vi kommer fra Haugesund starter Torsdag morgen via Kristiansand, så om det er noen kjekke steder sør for Arendal hadde det vært fint. Vi skal ikke taue optimistene etter oss, de kjøres ned av noen andre.

Takker for forslag

Redigert av skage (see edit history)
Det er to ramper på Havstad(øst for Arendal, en på Esso stasjonen(der er også marina), det er også en i Mortenstø (kommunale båtplasser).

Anbefaller den i mortenstø, god plass til å parkere henger

Har jobbet på arendal båtsenter (ligger rett ved den siste slippen du nevner) og jeg må si det kan være utrolig irriterende med de som bare slenger fra seg hengerene sine på parkeringsplassen foran der. Det er dessuten en veldig dårlig ide og gjøre det under båtmessa, da det er masse folk innom på arendal båtsenter, og det kan da bli trangt om plassen med parkeringsplasser.

• 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...