Jump to content

Feste en Laptop i båten?

Coronet

Recommended Posts

Er det noen som kjenner til en brakett som er egnet til å feste en Laptop i båt?

Jeg har begrenset plass og kunne ønske meg en løsning med en svingbar brakett som jeg kunne feste Laptoppen til.  Noen forslag?

Ser at inventere har vært diskutert ved flere anledninger.  Trenger 12v -> 230v for å drive den samme Laptoppen.  (og kun den).  Gode tips?

Snart er det sommer...

show_image_stream.php?bid=3010564&dx=527&dy=356

Jeg bruker Biltema sin som er avbildet over. Fungerer helt perfekt. Du må ha en vertikal vegg til å feste holderen til. Som spenningskilde så bruker jeg en 300 watts inverter til kr. 800.

Bruker en Compaq Armada pc og denne skal ha 220v inn. Fungerer utmerket.

Lars: (Hvor får du forresten kjøpt DET toalettsetet?? :confused: )

Sjøen for alle, -messetilbud??  :blush: Skal sjekke opp, skal på messen imorgen. Kjøpte forresten ring og lokk i amerikansk eik på messen på Sjølyst for mange år siden. Folk på bussen hjem glodde! Glemte å få bærepose.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Som jeg forstår er det mange som har laptop i båtene sine. Jeg har en laptop som jeg vil bruke. Denne skal ha 15 V fra en adapter. Bruker dere omformer for å få opp spenningen eller går de bra på 12V batteri?

Hvor langt ned i spenning kan de gå før de kneeler??

Vanligvis har man ivertfall 13 V på batteriet....... Hvilken løsning benytter de forskjellige??

Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...