Coronet Startet 14.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 14.Mars.2004 Er det noen som kjenner til en brakett som er egnet til å feste en Laptop i båt? Jeg har begrenset plass og kunne ønske meg en løsning med en svingbar brakett som jeg kunne feste Laptoppen til. Noen forslag? Ser at inventere har vært diskutert ved flere anledninger. Trenger 12v -> 230v for å drive den samme Laptoppen. (og kun den). Gode tips? Snart er det sommer... Sitér dette innlegget Link to post
arquebus Svart 14.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2004 For en festebrakett til laptopen kan du sjekke websidene til RAM - de har braketter for alt mulig. F.eks. en av disse: Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Biltema selger veggmonterte tv hyller som kanskje kan passe? Kr.149,- . http://www.biltema.no/products/product.asp...5&iItemId=19119 Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Hei. Hva med denne løsningen? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
M/S Bastard Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 RAM er ålreit men j..lig dyrt for plastikk! Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Hei. Hva med denne løsningen? Lars H. Lars: Du glemte :nono: serveringsbordet (svingbart), kaffekoppholder OG sikkerhetsselene (4-punkts!) :lol:(Hvor får du forresten kjøpt DET toalettsetet?? ) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
sigurdh Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Jeg bruker Biltema sin som er avbildet over. Fungerer helt perfekt. Du må ha en vertikal vegg til å feste holderen til. Som spenningskilde så bruker jeg en 300 watts inverter til kr. 800. Bruker en Compaq Armada pc og denne skal ha 220v inn. Fungerer utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Lars: (Hvor får du forresten kjøpt DET toalettsetet?? )Sjøen for alle, -messetilbud?? Skal sjekke opp, skal på messen imorgen. Kjøpte forresten ring og lokk i amerikansk eik på messen på Sjølyst for mange år siden. Folk på bussen hjem glodde! Glemte å få bærepose. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Slagskibet Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Jøss!Hadde dem ikke sett et do sete før de da?? Sitér dette innlegget Link to post
-Luna- Svart 21.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2004 Som jeg forstår er det mange som har laptop i båtene sine. Jeg har en laptop som jeg vil bruke. Denne skal ha 15 V fra en adapter. Bruker dere omformer for å få opp spenningen eller går de bra på 12V batteri? Hvor langt ned i spenning kan de gå før de kneeler?? Vanligvis har man ivertfall 13 V på batteriet....... Hvilken løsning benytter de forskjellige?? Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
OT-flyktning Svart 21.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2004 Sjekk kategoriene! Det har blitt omhandlet i ørten tråder før Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.