Jump to content

Kjøpe værstasjon i USA

Spirit

Recommended Posts

Hva du trenger avhenger av hva du ønsker.

Jeg har hatt 7 værstasjoner opp gjennom tidene. Og det begynner å bli en del år nå. Nå har jeg Davis Vantage Pro2, den trådløse typen.

Været i Stavanger

Det er den 3dje stasjonen jeg har fra Davis. Etter mine erfaringer er dette veldig driftssikre stasjoner i forhold til mye av det andre.

Vær forberedt på at du ved forsøk på handel fra USA kanskje opplever at de nekter å sende hit. Dette med begrunnelse at Norge har egen importør, og de har avtale om ikke å eksportere til land som har dette. Men du finner alltids noen som er mer glad i å tjene penger enn å forholde seg til avtaler.

25% moms kommer selvfølgelig i tillegg. Husk å bestiller EU-modellen for 220 V supply til konsoll og evt. snøtiner til nedbørsmåler. Det er ikke alle som har denne.

Ellers så finner du et eget værforum her. Det er ingen stor aktivitet der, men kanskje noe mer spesialisert enn baatplassen.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...