Øya Startet 1.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2008 Jeg vasket båten grundig før forrige helg og før regnet kom. Var innom Båten i går kveld etter noen dager i Stavanger. Jeg tror aldri jeg har sett at båten har blitt så møkkete på en uke noen gang. På dollbordene ligger det tja sot.! For meg ser det ut som om lantrykk som har passert over de britiske øyer fortsatt legger igjen mye dritt når nedbøren treffer sørlandet. Godt da at min svogers gode råd med å vaske båten med litt Polish/Wax/Såpe fungerer utmerket. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Player 311 Svart 1.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2008 Jeg har lagt ute i snart to uker, og båten trenger nå en seriøs vask igjen ... full av svart nedbør.. Godt da at min svogers gode råd med å vaske båten med litt Polish/Wax/Såpe fungerer utmerket. Hva vasket du med sa du? Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 1.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2008 Jeg tar f.eks Jotuns Shiny eller tilsvarende rett på svampen og masse vann og av og til litt såpe også. Da pleier dritten å gå av greit og båten holder seg fint. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.