Medusa Startet 1.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2008 (redigert) Jeg tenkte at jeg skulle male en ny båtoppsettsvogn for i best mulig grad å beskytte den mot rust. Har hørt at sveisesømmene bør dekkes med sink-spray. Dernest bør vel hele vogna grunnes med en rustbeskyttende grunning, men hvilken maling skal jeg bruke? Vil jo tro at den typen maling som brukes på stålbåter vil være den mest hensiktsmessige, for den beskytter vel mot vannet samtidig som den har en veldig hård overflate? Men hvilken maling er dette? Mottar gjerne råd... Redigert 1.Mai.2008 av Brom (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 1.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2008 Arcanol skal vel være bra til ditt formål, om du har et par strøk så skal det vel holde som topplag også, evt kan du bruke Bengalack som toppstrøk Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 1.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2008 Corroless RUSTKILLER har jeg de beste erfaringer med. Den får en utrolig hard og glatt overflate. Du får den hos Jernia. ...men det er klart, det koster! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.