rmyra Startet 1.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2008 Har kjøpt meg ny båt . Der fulgte med et Wallas 100u kokeapparat. Ser veldig greit ut. Men når jeg prøver å starte det virker det som ikke pumpa eller røra holder helt tett . Lampeolja pumpes halvveis opp så "siger" den liksom tilbake like langt som den blir sugd opp. Også når jeg slår av apparatet så siger olja tilbake i tanken. Det virker som pumpa "klikker" som den skal. Kan det være lekkasje eller er det pumpa som er mest sannsynlig?? Taknemmelig for svar da apparatet ellers virker helt supert. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 1.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2008 Hei og velkommen til Baatplassen. Jeg har hatt 3 forskjellige Wallasprodukter og alle tre har hatt samme symptomer som deg....gjennom tidene. Det ble ny pumpe hver gang. Den Wallas Norge nå selger er en forbedret pumpe sies servicesjefen hos Wallas. Han har sendt meg ei skisse over pumpa som jeg har lagt ut her: Wallas pumpe OBS: Det er et par små skiver som skal ligge riktig vei. Gjennomsiktige..... Ta med pumpa hjem på kjøkkenbordet...det kan være noe smuss som har satt seg ved ventiler (de små skivene) som gjør at pumpa virker men oljen siger tilbake. Ny pumpe: tja ca 1.200-1.400,- Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
rmyra Svart 4.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 Mange takk for svar. Var hos Maritim i Arendal og de kunne ta service på alle Wallas produkter. Så da tror jeg at jeg benytter det tilbudet. Så virker det forhåpentligvis til sesongen Sitér dette innlegget Link to post
Jens Svart 12.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2013 Hei! Er det noen som har et splitskjema over pumpa til en Wallas 100x Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.