Beckham Startet 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2008 Er på utkikk etter en kartplotter til en venn som har bursdag (40 år) . Vi er en gjeng som tenkte vi skulle spleise på en kartplotter og gjerne med ekkolodd. Har sett på noen forskjellige plottere men er det noen her som kan annbefale en plotter i denne prisklassen mellom 5-10000 kr.?? Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Garmin 525 s er med ekkolodd.. fåes til gunstig pris fra USA. wmjmarine.com er en bra butikk og handle fra. elers er den på tilbud hos maritim ofte. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
At-le Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 (redigert) Hei. Det er tre forskjelliger kart typer Bluechart, Navionic og C-map. Har kartplotter C-map og ekkolodd . Meget fornøyd. Lykke til. At-le Redigert 2.Mai.2008 av At-le (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Stevens Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Northstar 657 Explorer og Lowrance LMS 520-serien er også gode alternativer. Lurt å sjekke litt ulike nettbutikker - det er flere steder hvor de kjører kampanjer nå hvor du får med gratis kartbrikke (verdt ca. 2000 kr.). JetCarrier besørger transporten hit ila. en ukes tid. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 De siste 5-6 årene er det gjennomgående Garmin som ha vunnet tester av "småplottere". Jeg ville neppe valgt noe annet. Sitér dette innlegget Link to post
Murena Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Hei. Min Garmin 525s som jeg kjøpte for et år siden fungerer veldig bra, enkel i bruk og grei oversikt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.