eivindl Startet 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2008 Den ytterste mutteren her er en med gummi belegg/plast? som skal hindre mutter fra å løsne. Omtrent som en vanlig låsemutter. Hvor mange sesonger skal denne kunne brukes når en skrur av/på propell en gang i året? Mener den gikk endel lettere sist jeg skrudde den av som kan tyde på at sitte evnen svekkes. Kan en i i tillegg bruke Locktite av den rette sorten? Står ingen ting i vp manualen som jeg har funnet ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
bayliner2858 Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Sett i låsesplinten og fersig med det. Husk propellene går motsatt vei av gjengene på akslingen Sitér dette innlegget Link to post
eivindl Svart 2.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Disse er uten låsesplint. Sitér dette innlegget Link to post
princess32 Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Det går helt sikkert å sette på litt gjengelås fra locktite. Dette går faktisk tilbake til 270 drevet. Der satt det også en slaks plastikk ting må bolten. Men når jeg kjøpte en ny bolt nå fulgte ikke dette med på bolten. (ja det var en orginal volvo penta del). Brukte gjenjelås fra locktite(blå type). Den satt like bra hele sesongen. Deserre er det slik at enkelte leverandører ikke er interisert i ettermarkedet selv etter få år i ditt tilfelle. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.