Jump to content

Dekksgjennomføring på seilbåt, erfaringer?

Rossicus

Recommended Posts

Etter kvart har det samla seg ein del "krimskrams" i mastetoppen og alt dette treng kabel ned gjennom masta og inn i båten. Masta står på dekket og dei eksisterande dekksgjennomføringane tar berre ein enkelt kabel kvar.

Har sett på forskjellige løysingar, og for meg ser det ut til at svanehals er mest vanleg. Utfordringa der er at den skal vera nokså stor viss ein skal få antennekontaktar osb gjennom denne når ein tar av masta. Den delen av dekket hjå masta som det egnar seg å lage hol i er ikkje så stor at det er plass plass til så veldig stor svanehals. :confused:

Så fant eg ein Svensk gjennomføring som moa. Watski forhandlar. Er det nokon på båtplassen som har erfaringar med denne?

http://www.mitron.se/SURE-S/thru.html

Eller har dere andre erfaringer/anbefalinger for å få ein holdbar og tett gjennomføring så vil eg sette stor pris på tips om det.

Helsing Rossicus

Vi brukte denne i mange år på vår forrige seilbåt. Fungerte perfekt. Enenste ulempe var at en måtte bore et realtivt stort hull i dekket. Kvaliteten virket midlertid helt bra.

Etter kvart har det samla seg ein del "krimskrams" i mastetoppen og alt dette treng kabel ned gjennom masta og inn i båten. Masta står på dekket og dei eksisterande dekksgjennomføringane tar berre ein enkelt kabel kvar.

Har sett på forskjellige løysingar, og for meg ser det ut til at svanehals er mest vanleg. Utfordringa der er at den skal vera nokså stor viss ein skal få antennekontaktar osb gjennom denne når ein tar av masta. Den delen av dekket hjå masta som det egnar seg å lage hol i er ikkje så stor at det er plass plass til så veldig stor svanehals. :wink:

Så fant eg ein Svensk gjennomføring som moa. Watski forhandlar. Er det nokon på båtplassen som har erfaringar med denne?

http://www.mitron.se/SURE-S/thru.html

Eller har dere andre erfaringer/anbefalinger for å få ein holdbar og tett gjennomføring så vil eg sette stor pris på tips om det.

Helsing Rossicus

Takk for tips og tilbakemelding!

Etter å ha sett på ein del alternativ ser det ut til at gjennomføringa frå suremitron vil funger greit i mitt tilfelle. :confused:

mvh

Rossicus

Hei! :yesnod:

Legg gjerne inn erfaringer med denne når du har kjøpt/montert denne gjennomføringen.

Har selv samme problem med flere kabler og gjennomføringer men kunne tenke meg å bytte,

og har også sett denne i noen kataloger, men ikke i virkeligheten. Så jeg hører gjerne dine synspunkter.

Nå varmer sola, det lysner og båtsesongen er snart igang.......Herlig

MVH Fernanda :seeya:

Båthilsen fra Fernanda.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...