Jump to content

Deep Clean

KnutH

Recommended Posts

Er det noen av dere erfarne båtpussere som kan tipse meg litt om hvordan Deep Clean påføres ? Er det best med spruteflaske, eller rett og slett kline det på med svamp/polergarn ? Hva er det beste blandingsforholdet ? Gelcoaten er gulnet ved vannlinjen. Leste i en annen post at Deep Clean skulle funke bra, så derfor må jeg prøve.

Jeg har brukt både svamp og spruteflaske.. Kanskje svamp er best på gulstripen? Aner ikke.

Sikkert er det ihvertfall at spruteflaskene jeg har brukt blir ødelagt etter en stund :-) Husk å skylle med myyyyyye vann etterpå og kast/deponer brukte svamper osv sikkert slik at ikke barn får tak i det. Guttungen er i huset fikk det på fingrene, det svei godt og han begynte å gråte. Tok seg derretter i øynene for å tørke tårer.... Ingen hyggelig opplevelse, legevakten på under 3 minutter med giftsentralen på tlf.

Joda310

som kaster alt etter båtpussen :-)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Pensel! Spesielt om det blåser ute.... Dette stoffet er farlig og jeg har vært i båtbutikker som ikke "tør" å selge det. Dersom man benytter Deep Clean, så sørg for all del for at det ikke leker barn i nærheten. Vernebriller, hansker og regntøy anbefales som beskyttelsesutstyr, samt at man har vann lett tilgjengelig.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...