KnutH Startet 2.Mai.2008 Del på Facebook Startet 2.Mai.2008 Er det noen av dere erfarne båtpussere som kan tipse meg litt om hvordan Deep Clean påføres ? Er det best med spruteflaske, eller rett og slett kline det på med svamp/polergarn ? Hva er det beste blandingsforholdet ? Gelcoaten er gulnet ved vannlinjen. Leste i en annen post at Deep Clean skulle funke bra, så derfor må jeg prøve. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 2.Mai.2008 Del på Facebook Svart 2.Mai.2008 Jeg har brukt både svamp og spruteflaske.. Kanskje svamp er best på gulstripen? Aner ikke. Sikkert er det ihvertfall at spruteflaskene jeg har brukt blir ødelagt etter en stund :-) Husk å skylle med myyyyyye vann etterpå og kast/deponer brukte svamper osv sikkert slik at ikke barn får tak i det. Guttungen er i huset fikk det på fingrene, det svei godt og han begynte å gråte. Tok seg derretter i øynene for å tørke tårer.... Ingen hyggelig opplevelse, legevakten på under 3 minutter med giftsentralen på tlf. Joda310 som kaster alt etter båtpussen :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
KnutH Svart 2.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2008 (redigert) Takker og bukker. Jeg har vel en følelse av at svamp/polergarn er best. Vet du noe om blandingsforhold ?? Jeg kaster også alt etter båtbussen... på dertil egnede plasser ! Ikke bare i søpla. Redigert 2.Mai.2008 av KnutH (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 2.Mai.2008 Del på Facebook Svart 2.Mai.2008 (redigert) Brukte ikKe mye, 1:1 rett på svampen. joda310 Redigert 2.Mai.2008 av Joda310 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Golito Svart 3.Mai.2008 Del på Facebook Svart 3.Mai.2008 min erfaring er at spruteflaske fungerer best, men pass på vinden! Svei freskt i lunga når jeg pusta inn dette ja ! Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 3.Mai.2008 Del på Facebook Svart 3.Mai.2008 Pensel! Spesielt om det blåser ute.... Dette stoffet er farlig og jeg har vært i båtbutikker som ikke "tør" å selge det. Dersom man benytter Deep Clean, så sørg for all del for at det ikke leker barn i nærheten. Vernebriller, hansker og regntøy anbefales som beskyttelsesutstyr, samt at man har vann lett tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 3.Mai.2008 Del på Facebook Svart 3.Mai.2008 Les Databladet og bruk verneutstyr. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Whistler Svart 3.Mai.2008 Del på Facebook Svart 3.Mai.2008 Nå har jeg gått over til saltsyre istf Deep Clean, men fremgangsmåten blir den samme. Spruteflaske. Selvsagt verneutstyr. Har samme erfaring som Joda, mekanismen i spruteflaskene går føyka etterhvert. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.