Per T Kålin Startet 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2008 Som jeg tidligere har nevnt så har min "simplex" ramla av lasset og jeg har kommet fram til at det er microkontrolleren som har tatt kvelden. Allt ser ut til å virke i første øyesyn, men den tuller noe forferdelig på inntastingene. jeg har undersøkt med leverandør om kjøp av ny kontroller, men da må jeg kjøpe hele interfacekortet som gjør at det blir kanske dyrt, og jeg må samtidig kjøpe noe som kanskje er i orden. men så kom jeg på at det finnes et oppgraderingssett for DSC til RT 2048, og dette settet inneholder nettopp microcontrolleren. Dvs en oppgradert versjon av den gamle. Er det noen som kjenner prisen på dette settet? Per Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Er du sikker på dette med DSC? Har jeg aldri hørt/lest/sett. Jeg vet at den kunne leveres med ATIS. 2047 hadde en ekstern DSC controller. Sitér dette innlegget Link to post
Per T Kålin Svart 2.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Jeg er BOMBESIKKER, og det skyldes at eldre RT2048 måtte bytte microkontroller , dvs oppgraderes til versjon C1106 for å kunne snakke med RM2042. En annen historie er at når jeg skulle gjøre denne ombyggingen så ble dette gjort av en "sosekopp" som presterte å ødelegge interfacekortet mitt slik at de måtte bytte dette, og ikke nok med det, de presterte å sende regninga på nesten fire tusenlapper til meg. Det kan nå være noe av denne behandlingen som har gjort at "maskina nå igjen er ute av drift. Per Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.