Jump to content

Kalesjeglass etter impregnering

AndersH

Recommended Posts

Leverte inn kalesjen min til full rens, fjerning av jordslag og imprignering. Fikk den tilbake og vinduene i kalesjen var veldig grå og stygge. Snakket med de som har gjort det (Hauge Produkter) og de sa det var bare å vaske de med white spirit så skulle alt være ok igjen.

Forsøkte det i dag men det virker egentlig som om jeg bare løser det opp, smører det utover, og når det tørker igjen er det akkurat som å seile i tåke. Glasset blir grått og stygt. Noen her som har vert borti dette og vet hva jeg skal gjøre for å få plast-vinduene klare og fine igjen?

AndersH
Klavenes 1375 (selvbyggerbåt)

Hauge produkter har åpenbart gjort feil ved imprengnering av kalesjen din.. De har sølet på vinduene og da blir de melkehvite.. prøv produktet som er foreslått eller gå tilbake og krev utbedring..

Det skal nevnes at enkelte imprengneringer ødlegger vinduene.. først melkehvite så blir de sprø og sprekker etter en tid i solen.

Tomt for Diesel nå igjen!!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...