Lars H. Startet 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 15.Mars.2004 Hei. VIMPLER, baatplassen.no VIMPLER, skal dere ikke ha det?? Etter at første opplag var utsolgt startet hylekoret for ny bestillingsrunde. Og Ingar steppet opp med ny runde. Men hvor mange har til nå bestilt?? Pr. 13/3-04 er det 7 bestillinger!! Flaut spør dere meg! Og det er fremdeles god utvalg i alle størrelser av T-skjorter også. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
bliss X Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Ja, det er dårlig greier. Skal man ha noen sjans til å ikke stille som outsider til sommer'n bør det legges inn bestillinger så fort som f.... Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 jada jada, veit jeg er treig ! Vimpelen henger på veggen, så det trenger jeg ikke. Derimot virket din oppfordring på skjorter, bestillte 1 til fruen og 3 til megselv, som tidligere ønsket.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
jan Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Hei er en av de 7 som har bestilt...ser også at det er langt igjen til å få fylt kvota,hadde håpa på at det skulle bli vimpel til sommeren!..Ser mørkt ut med detta tempoet .. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Tabellen er ikke oppdatert ser jeg! Eller er ikke bestillingen min registrert Vimpel har jeg, men skal bestille en til. Kan hende det blir en båt til Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 jada jada,........... Hva har jeg med dette å gjøre?????????? Nei for å være ærlig så har jeg noen ganger vært inne og sett hvor få t-skjorter og vimpler som er bestilt. Vimpelen min fikk jeg i fjor, og betaling for to t-skjorter er innbetalt for lenge siden. Det begynner vel å nærme seg leveranser av skjorter. Var det i mai, eller.........???????? LØP OG KJØP, som det heter i en reklame. Sitér dette innlegget Link to post
TwinCab Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Nå er det i hvert fall blitt 8 vimpler, men det er jo fortsatt langt igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Stian S Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Vimpel og skjorter er bestilt og betalt for en stund siden, sitter bare og venter Men Suzuki bør vel bestille en til? XXX-S? Stian Sitér dette innlegget Link to post
torerikb Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Holder med en , men t-skjorte skal jeg bestille. Synes bare prisen var litt høy. Men bestilling kommer. Ha en god kveld! Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Vimpel og skjorter er bestilt og betalt for en stund siden, sitter bare og venter Men Suzuki bør vel bestille en til? XXX-S? Stian Må bli passende Suzuki 9.9 det da .. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
fernanda Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Jeg skal også ha en vimpel, har bare ikke kommet så langt enda....(glemt det er vel mer riktig)...... Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Plomma I Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Har bestilt og betalt for 4 stk. T-skjorter, for LENGE siden men har ikke mottatt noen tilbakemelding om at det er registrert Gleder oss både sjefsmatrosen og jeg til vi får dem. Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Plomma I Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Glemte det, vimpel har jeg Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Batdilla Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 NTB, 15. mars 2004: Fra sikre kilder meldes det i dag at det ligger ann til oppkjøp av samtlige vimpler og t-shorter av et enmannsforetak på Mjøskanten. Ifølge de samme kildene skal dette være en ren spekulativ affære hvor hele hensikten med transaksjonen skal være å tjene penger på intetanende båteiere som ikke kjøpte mens effektene ennå var å få til den etter hvert så kjente baatplassen prisen. Handelen skal visstnok være nær forestående og NTB vil komme tilbake til saken så snart den er bekreftet fra offisielt hold. Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Har bestilt og betalt for 4 stk. T-skjorter, for LENGE siden men har ikke mottatt noen tilbakemelding om at det er registrert ...det har jeg og, men heller ikke fått noe tilbakemelding. Nå husker jeg hverken antall eller størrelser, men det bli nok bra til slutt....bare de kommer Mvh Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Ingar Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 NTB, 15. mars 2004: Fra sikre kilder meldes det i dag at det ligger ann til oppkjøp av samtlige vimpler og t-shorter av et enmannsforetak på Mjøskanten.Hehe, til de som måtte være bekymret så kan jeg opplyse at vi ikke ser med blide øyne på svartebørs-omsetning av baatplassens effekter, derfor er det satt max 5 T-skjorter pr bruker... Men fra spøk til alvor så synes jeg salget av T-skjortene har gått svært bra. Vi har altså en ordre inne på 210 stk, og så langt har 49 brukere bestilllt tilsammen 142 stk. Nå håper jeg bare at leverandøren leverer som avtalt, som altså er i begynnelsen av mai. Beklager at vi ikke har kapasitet til å bekrefte bestillingene, men jeg kan love at de blir registrert i den rekkefølge de kommer inn. Det tar noen dager før jeg får giro'ene, og skulle det oppstå overbooking vil man få anledning til å ta en annen størrelse, evnt penger tilbake. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 16.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2004 Men så var det vimplene da Hva med baatplassen treffet til Ellen Marie da? Å stille på treffet i Langesund uten vimpel ville ikke jeg tatt sjansen på. Hva vil folk tro? Ser vi konturene av et A lag og et B lag her? Her gjelder det å tenke i samme baner som enmannsforetaket ved Mjøsa. Bestill flere og selg dem til godtroende båteiere med bra fortjeneste. Husk at du også samtidig støtter driften av baatplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 16.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2004 Hva har jeg med dette å gjøre?????????? Man henger alltid den uskyldige? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 16.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2004 Ser vi konturene av et A lag og et B lag her? Hmm. I følge Rederinnen går grensen mellom å være båtinteressert og båtgal ved å henge baatplass-vimpelen i masta. Foreløpig har den eneveldige lagt ned veto, men forhandlingene pågår fremdeles. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
bliss X Svart 16.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2004 Hmm. I følge Rederinnen går grensen mellom å være båtinteressert og båtgal ved å henge baatplass-vimpelen i masta. Foreløpig har den eneveldige lagt ned veto, men forhandlingene pågår fremdeles. Brigg Problemet melder seg den dagen forhandingene vinner fram, og du skal ha vimpel. Da lar den seg kanskje ikke skaffe? Derfor gjelder det å være godt forberedt, ved å bestille vimpel nå. Vi kan sikkert ordne med diskre forsendelse så rederinnen ikke gjennomskuer det. Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 16.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2004 Hmm. Foreløpig har den eneveldige lagt ned veto, men forhandlingene pågår fremdeles. Brigg Tips: Bestill vimpel / vimplene nå mens forhandlingene pågår, så er den klar når avgjørelsen er der. Og når den allerede er innhandlet og levert......., så er det jo greitt å henge'n i masta ??? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 16.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2004 Vi kunne f eks bruke en konvolutt hvor det står PLAYBOY på. Da får hun helt sikkert ikke mistanke at det er en vimpel oppi Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 16.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2004 Tips: Bestill vimpel / vimplene nå mens forhandlingene pågår, så er den klar når avgjørelsen er der. Og når den allerede er innhandlet og levert......., så er det jo greitt å henge'n i masta ??? Der minnet du meg på en av vårens mer kinkge oppgaver......... Vimepelen må festes stansmessig på Columbien. Det betyr selvsagt under et av salingshornene. Kan skimte noen kjekke, små øyer under hver saling som jeg kan tre en line gjennom. Men hvordan skal man mekke dette mon tro? Vel vil jeg ha vimpel, men å legge ned masten er det nok ikke vertdt. Har båtmannsstol, men ikke pokker om jeg tar sjansen på å bli heist opp i den med mine suspekte fall. Kanskje en kombinasjon av en fiskestang og en lang streng kan gjøre susen? Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 16.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2004 Der minnet du meg på en av vårens mer kinkge oppgaver......... Vimepelen må festes stansmessig på Columbien. Det betyr selvsagt under et av salingshornene. Kan skimte noen kjekke, små øyer under hver saling som jeg kan tre en line gjennom. Men hvordan skal man mekke dette mon tro? Vel vil jeg ha vimpel, men å legge ned masten er det nok ikke vertdt. Har båtmannsstol, men ikke pokker om jeg tar sjansen på å bli heist opp i den med mine suspekte fall. Kanskje en kombinasjon av en fiskestang og en lang streng kan gjøre susen? Hei. Finnes det ikke en høy brygge eller en liten bru i nærheten som du kan bruke. Vi brukte denne varianten i Moss engang med brua over til Jeløya. Funka fint, men vi fikk mange rare blikk der vi stod på brua og jobbet. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 16.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2004 Hei. Finnes det ikke en høy brygge eller en liten bru i nærheten som du kan bruke. Vi brukte denne varianten i Moss engang med brua over til Jeløya. Funka fint, men vi fikk mange rare blikk der vi stod på brua og jobbet. Ingen dum ide. Bør vel være rimelig vindstille hvis ikke ting skal bli skadet. Men det er ikke så gruelig høyt opp. Kanskje jeg kan surre en stige fast til masten? Eller låne klatresko fra e-verket? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.