Jump to content

Hvor er entuisiasmen for baatpassen.no blitt av?

Lars H.

Recommended Posts

Hvis noen er bekymret kan jeg opplyse av forsendelsen skjer på en meget diskret måte.... :lol:

Synd for de som allerde har betalt om vi ikke får nok bestillinger til en nytt opplag innen sesongen, men vi trenger bare ca 50 bestillinger til.

Dere får klage deres nød her i denne tråden med jevne mellomrom så kanskje det blir en ordning.... :eek:

Den eneste som med sikkerhet får leveranse er Lars H, fikk nå beskjed om at entusiast-utgaven er klar!!

Nå er i alle fall T-skjortene bestilt og betalt!! Det er ikke så verst etter alt det andre som er betalt i mars...  :wink:

Skal en så skrape sammen resten av lommerusket for å kjøpe flybilletter til "Sjøen for alle"??

Blir ikke helt det samme å besøke de lokale forhandlerne for å drømme seg bort..

Båtentusiaster i nord har sannelig ekstra utgifter på grunn av hobbyen (les: lidenskapen) sin  :cool:

Hmm. I følge Rederinnen går grensen mellom å være båtinteressert og båtgal ved å henge baatplass-vimpelen i masta. Foreløpig har den eneveldige lagt ned veto, men forhandlingene pågår fremdeles.

Brigg

Er det galt å være båtgal???  Jeg trodde faktisk vi var det alle sammen.

Ombord i FLIII er det kun skipperen som bestemmer hva som skal henges opp i masten, og hav som ellers skal skje med "skuta".  Admiralen har fått delegert ansvar for innvendig renhold, matlaging og servering, noe hun skjøtter perfekt.  Av den grunn har hun også fått lov til å si sin mening ombord, men der går grensen.  Skipperen har ansvaret, derfor tar han også avgjørelsene.

Hvis admiralen tar ansvaret, kan hun gjerne ta avgjørelsene, men da er jeg redd hun kanskje blir alene ombord..... Ikke tror jeg hun har spesielt lyst til en slik ordning heller.

Blir det en reaksjon nå tro????

Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK.

• 2 uker senere...

Tøft! Den må scannes og legges ut så alle kan få se hvordan den ble. Egentlig burde vimpelen vært hektet på under profilen til LarsH. istedenfor de vanlige stripene, hvis det blir noe av den i så lite format. :cryin:

Endel ytterligere forsinkelser, men i dag kom den.

Går i posten til vinneren, Lars H.,  i morgen sammen med to diplomer i glass og  ramme.  :lol:

Bilde

Endel ytterligere forsinkelser, men i dag kom den.

Går i posten til vinneren, Lars H.,  i morgen sammen med to diplomer i glass og  ramme.  :cryin:

Stilig vimpel til en verdig vinner. Også to diplomer da - håper Lars H. har plass på veggen i gutterommet og ikke minst ledig skottplass ombord i Trudelutt.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

:cryin:

Virkelig stilig vimpel til den verdige vinner! Gratulerer Lars H ! Ønsker deg og Trude en kjempekoselig sesong med Trudelutt!

Og til oss andre kommer det da visst både t-skjorter og vimpel  innen sommeren. Alt er i bestilling og betalt.Fortsetter det fine vårværet her i Trøndelag går antagelig Gygra til sommerhavn på Hitra i løpet av påska. Vi gleder oss!

mvh

Jan S

Old fishermen never die - they only smell that way!

Også to diplomer da - håper Lars H. har plass på veggen i gutterommet og ikke minst ledig skottplass ombord i Trudelutt.

Kan skjønne det blir plass påde på gutterommet og i båten, har ikke så mange diplomer fra før!

Bilde

Lars H.

Jeg gleder meg!!

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hei.

Dermed var vimpel med striper og diplom (2 stk) ankommet. Vimpelen og det ene

diplomet skal til båten, og det andre diplomet på veggen på gutterommet

(forsøkte å plassere det på peishyllen, men da sa Trude stopp).

Så var det bare nok en gang for at dere stemte på meg som året 2003's båtentusiast,

- tusen takk!

Bilde

Bilde

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...