Stormbringer Svart 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2004 Gratulerer med flott vimpel og fine diplomer Lars, de er så absolutt fortjent. Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2004 :flag: Gratulerer igjen Lars H. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2004 Slenger meg på i rekken, jeg også. Gratulerer så mye Lars.!!!! Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2004 Hei, Gratuler Lars! Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2004 Gratulerer så mye, vel fortjent. Men hvordan havnet dette her...det mangler da ikke på entusiasme med gratulasjoner..eller var det bare for å piffe opp stemningen. :lol: :lol: :lol: Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Ingar Svart 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2004 Men hvordan havnet dette her...Det er vel et skole-eksempel på hvordan en tråd kan endre seg, fra den ene ytterlighet til den andre. Men for å kommentere det den startet med: Vimplene ble bestillt 24.03 og jeg har fått oppgitt 4 ukers leveringstid fra Flaggfabrikken. Så langt er det forhåndsbetalt for 18 stk. Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2004 Jeg har bestilt en vimpel i dag, endelig....... så da er det bare å vente på at den kommer. Gratulerer med seieren Lars, vel fortjent! Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.