Amorøsa Startet 3.Mai.2008 Del på Facebook Startet 3.Mai.2008 Har koblet opp QL 300. I multikabelen fra joystick til koblingsboks på motor er det en ledning som ikke står på koblings skjema. Den er gul og i enden er det en stor rund kabelsko. Og dette er den eneste kabelen som ikke ble merket ved demontering Noen som vet hvor den skal settes på ? Tydeligvis under en bolt etter størrelsen å dømme. Jeg mener den stod under en av boltene som holder elektromotoren til mellomstykket på tunellen. Nå er alt dødt. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 3.Mai.2008 Del på Facebook Svart 3.Mai.2008 Dette er bilde fra kobling av en BP800. Kanskje den gule ledningen din kan være jordingskabel? Jeg ville Ohmet meg litt frem og tilbake. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 3.Mai.2008 Del på Facebook Svart 3.Mai.2008 Av bildet kan det synes å være en jording ja. Eller -. Jeg likte spesiellt godt sensureringen av motortemperaturen. Sitér dette innlegget Link to post
Amorøsa Svart 3.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2008 Lurer på om bryter panelt er gått ad dundas. Har fått invalidepropellen igang men av/på knappen på bryterpanelet virker ikke. Propellen virker hele tiden og det er ikke lys i panelet. Ringer Engbo mandag. Sitér dette innlegget Link to post
Amorøsa Svart 5.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2008 Alt i skjønneste orden nå. Ledningen skal kobles til + på hovedkabelen. Det er styrestrøm til bryterpanelet ved førerposisjonen. Igjen,ypperlig service fra Harald Engbo !! Han legger tid og penger i å undersøke halvkryptiske spørsmål og ringer rundt og står på. Blir aldri noe annet enn Engbo vinsjer og baugpropeller på meg ihvertfall ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.