Nuvel Startet 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2008 Båtplasser i Oslofjorden, nesten like dyre som båten som kan ligge der Sitér dette innlegget Marge, it takes two to lie. One to lie and one to listen. Homer Simpson Link to post
atletico1 Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 Har leid plass på Sand Marina, Hvaler noen år og nå etter at et investeringsselskap kjøpte opp marinaen i fjor økte årsleien for en 5m plass fra 12 til 20 båtlapper. Nå tilbys man å få kjøpt e.g. en 5m båtplass inkludert bilparkering til den nette sum av bare 600 båtlapper. Ja er man ung og har tenkt å ha båten der til man blir pensjonist blir det vel billigere enn å leie og man kan kanskje få igjen investeringen og vel så det når man er pensjonist? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 Her er en båtplass til 3,45 millioner! http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...=20&tot=404 Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Chris284 Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 I Vestfold er det tilsalgs båtplasser, de er annonsert på Finn. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Fusebox Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Ikke bare nesten dyrere ... Båtplassen vår er angivelig dyrere enn båten Så, hvis jeg selger båten og båtplassen, så har jeg råd til den båten jeg ønsker meg... Ahh, og akk, hvor skal jeg så legge den ? Livets iboende f--nskap Sitér dette innlegget Link to post
andersm Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 hvordan stiller bankene seg til å lånefinansiere disse båtplassene til hundretusenvis av kroner? - anders m. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Jeg var litt feig og slo til litt vel tidlig på 4 m. i Bærum/Gyssestad (samme plass som i fjor) og betalte kr. 18.000. Nå ligger flere tilsvarende plasser til 14-15.000. Ergo ser det ut som mange av de dyreste plassene blir liggende usolgt. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Legger merke til at det nå er 422 annonser på Finn under ledige båtplasser. Kan ikke huske å noen gang ha sett så mange annonser i den kategorien før? Lånefinansiere båtplass? Tviler jeg på, men det er jo bare å spørre banken, alt har jo som bekjent sin pris? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
10ta9c Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Til tross for minst 100 på venteliste, greidde ikke mitt båtlag å selge mer en 12 av 16 nye båtplasser til ca 70000. Men så er det en uskreven regel her på sunnmøre at kostnaden av båthold ikke skal overstige det du sparer på å fiske din egen middag. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
oddgeir Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Slik er det naturligvis her i Oslofjorden også. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Brutus Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Her er en båtplass til 3,45 millioner! http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...=20&tot=404 Med ei 74 kvm. lelighet på kjøpet. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Ikke heng deg opp i detaljer Brutus! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
arkmarin Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Det er godt å bo i Levanger i Nord-Trøndelag. I Sjøbadet Småbåthavn betaler vi inn et innskudd på kr 25.000, som betales tilbake om vi selger vår andel i laget. Leien for en båtplass med åpning på 4,10 m er på ca kr 3.500 pr år. Inkluderte i leien er også vinteropplag på land. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.