Jump to content

Maritim båtutstyrskatalog i PDF-format

Lotus

Recommended Posts

Maritim, Watski, Seatronic, Plastimo, Clas Ohlson og Biltema er default sengelektyre når man driver og ruster opp båt. Synd man skal være nødt til å betale (For Watski katalogen) for å få lov til å betale for varene :cheers:. I det minste kunne de tilbydt en gratis pdf versjon på nettet :nono:.

de 500 kr som går til NSSR er den delen av båtbudsjettet som er mest "value for money" for oss. Havneguiden er konga, bladet er likeså..

Helt enig! Bare synd at jeg ikke benytter meg av den men kun drar på svenskekysten i ferien. Og i år blir det ikke start før uke 33 (Trude jobber på sykehus og er avhengig av ferieplanmer), men pytt pytt , det er fint på kysten både i august og september. Kailangs i Smøgen!

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Watski katalogen fikk jeg gratis hos min lokale båtforhandler. Den kostet egentlig 40 kr.

Service kaller man det

Enig - handler jeg for noen kroner får jeg katalogen, om jeg spør pent. Og det koster jo så lite (å spørre, mener jeg)  :cheers:

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Har ikke Watski skikkelig oppskrudde priser? Mulig jeg bander sammen med en annen utstyrsleverandør, men.

Vil ikke ubetinget si meg enig i det. Jeg handler både hos Maritim og Watski forhandlere. Noen ganger er den ene billigst, andre ganger er den andre billigst. En ting som ofte er med og avgjør i mitt tilfelle, er påslaget Maritim har når de sender via post. Såvidt jeg husker, er minste påslag kr. 140,-. Nettopp på grunn av dette pleier jeg ofte å havne hos Gunilla på TSG. Der er det ikke noe problem å betale forskudd. Samtidig tar de ikke mer enn absolutt nødvendig for porto. Jeg har også vært borte i flere ganger at TSG deler bestillinger og sender stykkvis når man maser, uten ekstra tillegg for flere forsendelser. Det er servicen sin det, tenker jeg!

jeg er kredittvurdert hos Maritim ( ! ) og kan dermed bestille med regning. Får da godsakene levert med Postens dør til dør. Tar omlag en dag. Forutsetter at det kan leveres på en bedriftsadresse i arbeidstiden.

Enkelt og greit...

Suzuki

No boat needed..

Hos Watski forhandleren i Kristiansand er jeg innom hvert år og henter gratis katalog, og kun det lenge før bunnstoff o.l. handles inn :confused: Som jeg nevnte i en annen tråd kjøpte jeg kulefendre der ifjor til endel rimeligere enn hos Biltema :cheers:

Jeg har også fått den nye katalogen til Maritim .Må jo ha nye batterier og dem selger 110amp for 845- Dette må da være en ok pris ? Slår jo bla Biltema på pris så. Må hente dem selv da men .Dette var dagens reklame ,men måtte nevne det da jeg syntes dette var biilig .Skal og må selvsagt skjekke den lokale batteriselger så kansje han kan gi m eg en slik pris han også .

Hilsen Kaptein på Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...