Jump to content

Maritim båtutstyrskatalog i PDF-format

Lotus

Recommended Posts

de 500 kr som går til NSSR er den delen av båtbudsjettet som er mest "value for money" for oss. Havneguiden er konga, bladet er likeså..

Helt enig! Bare synd at jeg ikke benytter meg av den men kun drar på svenskekysten i ferien. Og i år blir det ikke start før uke 33 (Trude jobber på sykehus og er avhengig av ferieplanmer), men pytt pytt , det er fint på kysten både i august og september. Kailangs i Smøgen!

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Havneboka inneholder ganske mange havner på svenskekysten også

De få havnene kjenner jeg bedre enn hva som er beskrevet i guiden.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Har ikke Watski skikkelig oppskrudde priser? Mulig jeg bander sammen med en annen utstyrsleverandør, men.

Vil ikke ubetinget si meg enig i det. Jeg handler både hos Maritim og Watski forhandlere. Noen ganger er den ene billigst, andre ganger er den andre billigst. En ting som ofte er med og avgjør i mitt tilfelle, er påslaget Maritim har når de sender via post. Såvidt jeg husker, er minste påslag kr. 140,-. Nettopp på grunn av dette pleier jeg ofte å havne hos Gunilla på TSG. Der er det ikke noe problem å betale forskudd. Samtidig tar de ikke mer enn absolutt nødvendig for porto. Jeg har også vært borte i flere ganger at TSG deler bestillinger og sender stykkvis når man maser, uten ekstra tillegg for flere forsendelser. Det er servicen sin det, tenker jeg!

Jeg har også fått den nye katalogen til Maritim .Må jo ha nye batterier og dem selger 110amp for 845- Dette må da være en ok pris ? Slår jo bla Biltema på pris så. Må hente dem selv da men .Dette var dagens reklame ,men måtte nevne det da jeg syntes dette var biilig .Skal og må selvsagt skjekke den lokale batteriselger så kansje han kan gi m eg en slik pris han også .

Hilsen Kaptein på Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...