Lotus Startet 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 15.Mars.2004 Til de av dere som bruker mye tid både til båt og foran PC'en. Maritim har sin utstyrskatalog på pdf-format her: http://www.maritim.no/pdf/hoved2004.pdf (15MB) Hva du synes om Maritim sine priser og om du faktisk handler der er ikke så nøye. Det er uansett greit å ha en båtutstyrskatalog 2 museklikk unna. Lotus Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Hei. Og tar du kontakt med Maritim får du katalogen gratis i posten også, bra båtlektyre! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Amorosa Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Hei. Maritim katalogen kom i posten i går. Og samtidig årets innbetalig til Kystpatruljen med ny Havnebok. Større enn noensinne. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 de 500 kr som går til NSSR er den delen av båtbudsjettet som er mest "value for money" for oss. Havneguiden er konga, bladet er likeså.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Batdilla Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Maritim, Watski, Seatronic, Plastimo, Clas Ohlson og Biltema er default sengelektyre når man driver og ruster opp båt. Synd man skal være nødt til å betale (For Watski katalogen) for å få lov til å betale for varene . I det minste kunne de tilbydt en gratis pdf versjon på nettet :nono:. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Synd man skal være nødt til å betale (For Watski katalogen) for å få lov til å betale for varene . I det minste kunne de tilbydt en gratis pdf versjon på nettet :nono:. Watski "boikottes" pga dette. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 de 500 kr som går til NSSR er den delen av båtbudsjettet som er mest "value for money" for oss. Havneguiden er konga, bladet er likeså..Helt enig! Bare synd at jeg ikke benytter meg av den men kun drar på svenskekysten i ferien. Og i år blir det ikke start før uke 33 (Trude jobber på sykehus og er avhengig av ferieplanmer), men pytt pytt , det er fint på kysten både i august og september. Kailangs i Smøgen! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
KOB Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Helt enig! Bare synd at jeg ikke benytter meg av den men kun drar på svenskekysten i ferien.Havneboka inneholder ganske mange havner på svenskekysten også (og noen i Danmark) Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
M/S Bastard Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Watski katalogen fikk jeg gratis hos min lokale båtforhandler. Den kostet egentlig 40 kr. Service kaller man det Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Watski katalogen fikk jeg gratis hos min lokale båtforhandler. Den kostet egentlig 40 kr. Service kaller man det Enig - handler jeg for noen kroner får jeg katalogen, om jeg spør pent. Og det koster jo så lite (å spørre, mener jeg) Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Batdilla Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Watski katalogen fikk jeg gratis hos min lokale båtforhandler. Den kostet egentlig 40 kr. Service kaller man detDu sier ikke det? Da er det sikker samme båthandler som jeg bruker. Hva het forhandleren sa du... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Havneboka inneholder ganske mange havner på svenskekysten ogsåDe få havnene kjenner jeg bedre enn hva som er beskrevet i guiden. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
bliss X Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Har ikke Watski skikkelig oppskrudde priser? Mulig jeg bander sammen med en annen utstyrsleverandør, men .. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Har ikke Watski skikkelig oppskrudde priser? Mulig jeg bander sammen med en annen utstyrsleverandør, men .. Joda, helt opp i skyene. Ungår og handle der hvis jeg kan! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Du sier ikke det? Da er det sikker samme båthandler som jeg bruker. Hva het forhandleren sa du... Her kommer reklamen da Båtsenteret Holmestrand AS Hyggelig betjening og god service. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Har ikke Watski skikkelig oppskrudde priser? Mulig jeg bander sammen med en annen utstyrsleverandør, men. Vil ikke ubetinget si meg enig i det. Jeg handler både hos Maritim og Watski forhandlere. Noen ganger er den ene billigst, andre ganger er den andre billigst. En ting som ofte er med og avgjør i mitt tilfelle, er påslaget Maritim har når de sender via post. Såvidt jeg husker, er minste påslag kr. 140,-. Nettopp på grunn av dette pleier jeg ofte å havne hos Gunilla på TSG. Der er det ikke noe problem å betale forskudd. Samtidig tar de ikke mer enn absolutt nødvendig for porto. Jeg har også vært borte i flere ganger at TSG deler bestillinger og sender stykkvis når man maser, uten ekstra tillegg for flere forsendelser. Det er servicen sin det, tenker jeg! Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 jeg er kredittvurdert hos Maritim ( ! ) og kan dermed bestille med regning. Får da godsakene levert med Postens dør til dør. Tar omlag en dag. Forutsetter at det kan leveres på en bedriftsadresse i arbeidstiden. Enkelt og greit... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Arne Lian Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Hos Watski forhandleren i Kristiansand er jeg innom hvert år og henter gratis katalog, og kun det lenge før bunnstoff o.l. handles inn Som jeg nevnte i en annen tråd kjøpte jeg kulefendre der ifjor til endel rimeligere enn hos Biltema Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 16.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2004 Jeg har også fått den nye katalogen til Maritim .Må jo ha nye batterier og dem selger 110amp for 845- Dette må da være en ok pris ? Slår jo bla Biltema på pris så. Må hente dem selv da men .Dette var dagens reklame ,men måtte nevne det da jeg syntes dette var biilig .Skal og må selvsagt skjekke den lokale batteriselger så kansje han kan gi m eg en slik pris han også . Hilsen Kaptein på Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Sebaldus Svart 16.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2004 Seatronic har akkurat lagt ut hele katalogen sin for 2004 som pdf fil på nettet. Elsker å laste ned slike digre, fine kataloger nå som jeg har breiband! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.