buerjr Startet 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2008 hvem tennplugg brukker jeg på mercury 5hk 03mod? er det noen som vet om en side hvor jeg kan finne dette? den som følgte med er jeg veldig usikker på om den som står i er den som følgte med. har en som har et nr som er:NGKR bpr7hs10. er det riktig? på forhånd takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 (redigert) hvem tennplugg brukker jeg på mercury 5hk 03mod? er det noen som vet om en side hvor jeg kan finne dette? den som følgte med er jeg veldig usikker på om den som står i er den som følgte med. har en som har et nr som er:NGKR bpr7hs10. er det riktig? på forhånd takk for svar! Hei, hvis det er en 2-takter er det riktig med NGK brp 7hs-10. Velkommen til BP forresten. Redigert 3.Mai.2008 av chagall (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 Du kan også gå inn på denne linken. http://www.sparkplugs.com/default.asp Sitér dette innlegget Link to post
buerjr Svart 3.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 takk for svar. hjalp meg veldig;) takkf or velkomsten også.. da er båtsessongen i gang vettu:D Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.