El Capitan Startet 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2008 Dette gjelder da en 79-modell. Noen som har en ide om hvor dette kan kjøpes? Jeg har forsøkt flere kjente verksteder i oslo, bergen, trondheim og kristiansand uten hell.. Er MEGET takknemlig for alle svar/forslag!!!! Sitér dette innlegget Link to post
atletico1 Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 Du kan få spesialsydd sprayhood og cockpit telt hos kalesjemakere, men disse er svært opptatt disse dager og det beste er å bestille om høsten. De kommer og tar mål av båten og lager en fra scratch Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 (redigert) ring Malö o fråga vem som sydde kalasje åt dem......kanske dom har kvar mallarna... Malö Yachts AB +46 304 596 00 Redigert 3.Mai.2008 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
loffern Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 Jeg fikk for noen år siden laget en bra kalesje hos Alf Hansen til min "ukurante" båt. De kom og tok mål og noen uker senere kom den i posten. Den passet fint. Regner med at de kan lage en til din seilbåt også. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 eller så ringer du Syverkstan i Kungsviken Tel. +46 304 595 95 o frågar dom om dom syr kalasje ? ( " kapell " heter det på svensk ) kansje dom bare syr til inredningen....vet ikke! ett annet tips er http://www.maloklubben.org/ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
El Capitan Svart 10.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2008 Takk alle! Endte til slutt opp hos Udevalla Segel og presenningar. De har massevis av maler til Malø, dersom det er noen flere der ute som trenger! Latterlig billig var det også! 7900 kroner komplett for spayhood og bakre del! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.