Jump to content

Shakespear 14,5

kenta88

Recommended Posts

Hei hei, jeg er ganske ny når det gjelder båt.

så lurte på om noen her inne kunne svare meg på hvordan en Shakespear 14,5 er på havet.

Hvordan den oppfører seg i litt sjø.?

Hvordan den er som "bynner" båt ?

Hvordan dem generelt er, noe man burde se spessielt etter ved kjøp av disse osv.

tusen takk for svar.

mvh Kent-stian. :cheers:

heisann, velkommen til bp.

har hørt at shakespear kan være litt vansklig og håntere i sjø. Jeg syns du bør gå for noe annet i starten. men på det positivet er jo shakespear en fatastisk rå båt.... hvor mye hk skal du ha på den?

takk takk. vist det blir så er det snakk om 50-75 tenker jeg.

bra at du går for shakespear syns jeg, en bra båt. men vis man er ny i gamet bør man kanskje gå for noe annet.

;)

altså Ny og Ny. jeg har hadd en 12foting dær vi har vognen vår me 9,9 liksom. og vært på havet en del. pappa har sjark osv. så er ikke i den forstand helt ny når det kommer til vann da. men er ny med båt som går litt bedre da. hehe. så jeg vet hvordan man oppfører seg i en båt da. men ser ikke på meg selv som noen superman eller helt som skal skryte på meg ting så jeg regner meg nå som passelig ny me båt. hehe vanskelig forklaring men dog.

Redigert av kenta88 (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...