Bennen Startet 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2008 Jeg kjøpte denne båten for 10 år siden, og nå er kallesjen helt utslitt og jeg må ha ny, men uansett hvem jeg tar kontakt med er det ingen som har hørt om denne båten! Er det noen på formuet her som har en slik båt, eller vet noen som har en slik båt? Jeg kjøpte den som en 1988 modell Bella 660, men finner ikke noe plate fra fabrikken i båten. Mulig det kan være en halvfabrikat! Har sett noen nyere som ligner som heter Bella 702. Alt jeg har funnet så langt i jakten:) Her er et par bilder!! Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 Fant denne på blocket : http://www.annonser.se/annonser/annons.asp...=10&show=ad Hvem som har levert kalesjer vet jeg desverre ikke, det er ikke sydd inn noe merke i den da? Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.