Rui lui Startet 4.Mai.2008 Del på Facebook Startet 4.Mai.2008 (redigert) hei alle sammen,i morgen tidlig reiser jeg med familie til tyrkia 2 uker:-)kommer til å savne bp:-(sikkert like mye som bp kommer til å savne meg vil samtidig benytte å si tusen takk for alle svar som dere har bidratt med...enormt nyttig og lærerikt!!! mvh westcruiser. Redigert 4.Mai.2008 av westcruiser 32 (see edit history) Sitér dette innlegget ] Link to post
hifo Svart 4.Mai.2008 Del på Facebook Svart 4.Mai.2008 sikkert of topic dette , men god tur. hvor i tyrkia er det? har selv vært der for 3 år siden og vil gjerne tilbake.. side \alanya. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Rui lui Svart 4.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2008 turen går til alanya:-)er fint der.har vært der 2 ganger før.ps kan anbefale bunnstoff fra biltema nå er det litt inn topic. Sitér dette innlegget ] Link to post
hifo Svart 4.Mai.2008 Del på Facebook Svart 4.Mai.2008 vi leide bil ( renault 17 eller no ) og tok turen oppover i fjella . anbefales hvis du er litt utforskende. ellers var jeg veldig fasinert av div romerske ruiner i Side. de holdt på å grave ut et lite kolosseum . :-) dama var ikke :-( . ehh hvorfor kjøpe på biltema når prisen på maritim er såpass gunstig ? ( hjelper til jeg ) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Rui lui Svart 4.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2008 jeg sjekket ikke prisen på maritim..regnet med at biltema var billigst men ja blir nok litt utforskning. Sitér dette innlegget ] Link to post
chagall Svart 4.Mai.2008 Del på Facebook Svart 4.Mai.2008 turen går til alanya:-)er fint der.har vært der 2 ganger før.ps kan anbefale bunnstoff fra biltema nå er det litt inn topic. Husk å sjekke prisen på bunnstoff i Alanya. God Tur. Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 4.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2008 ja skal huske det..og takk for det.bunnstoff er sikkert bra der og. Sitér dette innlegget ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.