Windy37GM Startet 4.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2008 (redigert) God aften Den grå fenderlista på båten ser ille ut. Mener bestemt den ikke var så ille ifjor, og det er blitt radikalt værre over vinteren. Båten har stått under presenning i hagen. Noen ide om hva det er og hvordan jeg kan fjerne det? Har forsøkt bremsevæske, Aceton og Lynol. Absolutt ingen effekt, like ille. Se her: og her Lista er fra 1998 mvh joda310 Redigert 4.Mai.2008 av Joda310 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
seilærn Svart 4.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 Våtsliping med fint pussepapir, så enda litt finere, og til slutt en runde med aceton. Det ble bra på min fenderlist, fra 70-tallet. Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 4.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 Føyer meg til tipset fra Sæilærn. Slipepapir gjør susen. Først grovt deretter finere og finere. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Lars H. Svart 4.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 Vær forsiktig med aceton som løser opp diverse plaststoffer. Mitt råd er fineste stålull dyppert i rødsprit. Kan også brukes på fendere og vinyl/skaiputer. Du tror det ikke før du ser det! (egen erfaring på skai og fendere) Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
seilærn Svart 4.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 Tror jammen jeg skal prøve det på fenderne mine. Har 8 stk. møkkete fendere av typen "fant den drivende til havs" som jeg allerede har prøvd hugos på uten særlig suksess. Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Har du rett&slett forsøkr vanlig grønnsåpe? Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
prin435 Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Er det gummi, kan du prøve bremsevæske. Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.