M/S Bastard Startet 15.Mars.2004 Del på Facebook Startet 15.Mars.2004 Lurer på om det er noen som kjører strekningen Nord Trøndelag - Vestfold. Jeg har fått kjøpt meg omstyring med proppel og aksling for en grei pris. Men frakten koster nesten like mye Nor Cargo skulle ha nesten 1000,- for dette småtteriet. Posten går an men da måtte proppelen demonteres fra aksling. Selger var ikke begeistret for dette. Det kunne vært greit og fått med proppel og aksling da! Men det er ingen krise da den jeg har går rett på! Så er det noen som kjenner noen eller noe HASTER Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 15.Mars.2004 Del på Facebook Svart 15.Mars.2004 Hei. Er jo en liten gjenstand egentlig. Kunne jo prøvd fiskebilene. Johs. Lunde Sola Nordan Bergen. (er Johs Lunde nå) Hvis ikke hadde jeg vel prøvd flyttebiler. Østpå har dere MajorTrans. Sitér dette innlegget Link to post
per_henry Svart 15.Mars.2004 Del på Facebook Svart 15.Mars.2004 Lurer på om det er noen som kjører strekningen Nord Trøndelag - Vestfold. Jeg har fått kjøpt meg omstyring med proppel og aksling for en grei pris. Men frakten koster nesten like mye Nor Cargo skulle ha nesten 1000,- for dette småtteriet. Posten går an men da måtte proppelen demonteres fra aksling. Selger var ikke begeistret for dette. Det kunne vært greit og fått med proppel og aksling da! Men det er ingen krise da den jeg har går rett på! Så er det noen som kjenner noen eller noe HASTER Prøv Østerdalsekspressen, kjører fra Tr heim til Oslo, tur retur. Sitér dette innlegget Link to post
PerGunnar Svart 16.Mars.2004 Del på Facebook Svart 16.Mars.2004 Prøv Østerdalsekspressen, kjører fra Tr heim til Oslo, tur retur. Trondheim ligger i Sør-Trøndelag, så da må flere "transportører" kobles inn dersom akslingen er i Nord-Trøndelag. Sendte en barnevogn fra Steinkjer (Nord-Trøndelag) til Oslo for noen måneder siden med HSD. HSD kom på døren til oss og hentet barnevoga, fraktet den til Oslo, fikk pengene for vogn og frakt av kjøper og satte inn salgssummen på min konto. Frakten skulle de ha ca 250,- kroner for. Det er billig for en så stor pakke (100x90x40). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.