Jump to content

Seilmakeren Doublehanded

Sun Flyer

Team Millennium II på seilmakeren 08  

98 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Hei,

For første gang har vi et rent båtplassen-lag på vestlandets mest prestisjefullte regatta. Jeg og Trond (de cåsta) skal forsøke oss på å vinne denne klassiske regattaen. Vi seiler i min båt "Millennium II". Alle båtene i regattaen får trackingboks og kan følges "live" her: http://www.seilmagasinet.no/id/27667. Starten går 7/5 kl 13:00.

mvh

Viggo

Motorbåt er harry - A. Rosèn

Det er et godt TEAM, men Trond er i godt humør leser jeg. Meldt seg på med alder 92.

Er båten tømt for tunge madrasser, alu anker foran og nesten tomme tanker. Leser av målsettingen at dere går for å vinne.

Kjenner en som mener denne er den flotteste regattaen han seiler.

har du hatt båten på land Viggo. Hadde min oppe nå. Ikke groing på skrog, men propellen var det dårlig forfatning med. Full

av ruer og noen skjell langs akslen på drevet.

Redigert av baatsman (see edit history)

Vi sees!

Det er et godt TEAM, men Trond er i godt humør leser jeg. Meldt seg på med alder 92.

Er båten tømt for tunge madrasser, alu anker foran og nesten tomme tanker. Leser av målsettingen at dere går for å vinne.

Kjenner en som mener denne er den flotteste regattaen han seiler.

har du hatt båten på land Viggo. Hadde min oppe nå. Ikke groing på skrog, men propellen var det dårlig forfatning med. Full

av ruer og noen skjell langs akslen på drevet.

Båten er vel ikke akkurat tømt. Egentlig skulle nyebåten vært her nå slik at vi kunne flyttet alt over i den. Dessverre er den i Portsmouth, så da blir det for langt å bære... Hadde en veldig proff dykker nede i går for for å vaske bunnen, så jeg tror den er ganske glatt og fin.

Motorbåt er harry - A. Rosèn

Siden Trond har bavaria regner jeg med litt ekstra goodwill fra bavarianerne. Det neste er vel å søke lundebåt om sponsorstøtte... :yesnod:

Det hjelper godt på å ha bavarister som mannskap, :yesnod: , dere få gå for en topplassering.

Jeg skal følge med.

Tror stigt ønsker litt oppmeksomhet rundt Bavarians utmerkede plassering i HH Skagen race

Takket være bra mannskap som besto av 3 bavarianere :yesnod: (hvorav en holder på å konvertere til Oceanis 40 :eek: ), en SO 40 eier og en RIB-fører. :drink:

Hei,

For første gang har vi et rent båtplassen-lag på vestlandets mest prestisjefullte regatta. Jeg og Trond (de cåsta) skal forsøke oss på å vinne denne klassiske regattaen. Vi seiler i min båt "Millennium II". Alle båtene i regattaen får trackingboks og kan følges "live" her: http://www.seilmagasinet.no/id/27667. Starten går 7/5 kl 13:00.

mvh

Viggo

Beklager, men Careka deltok i 2006, 9 plass i klassen og 16 totalt.

brukte 12 timer å 3 min fra Bergen til Stavanger, så slår du den så seiler du fort.

Lykke til.

Careka.

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Hva er taktikkkkk-klikken, insiden eller ut ?

kommer til å følge med på nettet.

å flyr over feltet på torsdag med avgang flesland kl 1625. sydover. får håpe det er flott vær.

Lykke til, og missunner dere en heile del.

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Ønsker dere lykke til med seilasen Viggo og Trond, skal følge med på nettet på jobben... så har jeg noe fornuftig å gjøre der også.. :flag:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...