Sun Flyer Startet 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2008 Hei, For første gang har vi et rent båtplassen-lag på vestlandets mest prestisjefullte regatta. Jeg og Trond (de cåsta) skal forsøke oss på å vinne denne klassiske regattaen. Vi seiler i min båt "Millennium II". Alle båtene i regattaen får trackingboks og kan følges "live" her: http://www.seilmagasinet.no/id/27667. Starten går 7/5 kl 13:00. mvh Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Ask Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Hei I går hjalp eg Viggo med førebuingar til regattaen. Ikkje tvil om at han satsar seriøst. Ikkje berre dama, men til og med skipskatten er satt på land! Ask Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Lykke til, vi heier på dere Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
baatsman Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 (redigert) Det er et godt TEAM, men Trond er i godt humør leser jeg. Meldt seg på med alder 92. Er båten tømt for tunge madrasser, alu anker foran og nesten tomme tanker. Leser av målsettingen at dere går for å vinne. Kjenner en som mener denne er den flotteste regattaen han seiler. har du hatt båten på land Viggo. Hadde min oppe nå. Ikke groing på skrog, men propellen var det dårlig forfatning med. Full av ruer og noen skjell langs akslen på drevet. Redigert 5.Mai.2008 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Sun Flyer Svart 5.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Det er et godt TEAM, men Trond er i godt humør leser jeg. Meldt seg på med alder 92. Er båten tømt for tunge madrasser, alu anker foran og nesten tomme tanker. Leser av målsettingen at dere går for å vinne. Kjenner en som mener denne er den flotteste regattaen han seiler. har du hatt båten på land Viggo. Hadde min oppe nå. Ikke groing på skrog, men propellen var det dårlig forfatning med. Full av ruer og noen skjell langs akslen på drevet. Båten er vel ikke akkurat tømt. Egentlig skulle nyebåten vært her nå slik at vi kunne flyttet alt over i den. Dessverre er den i Portsmouth, så da blir det for langt å bære... Hadde en veldig proff dykker nede i går for for å vaske bunnen, så jeg tror den er ganske glatt og fin. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Stigt:-) Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Tror jeg ville gått for en Bavaria, ja Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 5.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Tror jeg ville gått for en Bavaria, ja Siden Trond har bavaria regner jeg med litt ekstra goodwill fra bavarianerne. Det neste er vel å søke lundebåt om sponsorstøtte... Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Amon-Ra Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Tror stigt ønsker litt oppmeksomhet rundt Bavarians utmerkede plassering i HH Skagen race Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Eg kan stadfesta at Janneau sitt ror og kjøl er glatte som barnerumper. (Utan at eg dermed fortår kvifor folk vel båtar der dei må dra rundt på tonnevis med jern- eller bly...) Ask Sitér dette innlegget Link to post
Stigt:-) Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Siden Trond har bavaria regner jeg med litt ekstra goodwill fra bavarianerne. Det neste er vel å søke lundebåt om sponsorstøtte... Det hjelper godt på å ha bavarister som mannskap, , dere få gå for en topplassering. Jeg skal følge med. Tror stigt ønsker litt oppmeksomhet rundt Bavarians utmerkede plassering i HH Skagen race Takket være bra mannskap som besto av 3 bavarianere (hvorav en holder på å konvertere til Oceanis 40 ), en SO 40 eier og en RIB-fører. Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Hei, For første gang har vi et rent båtplassen-lag på vestlandets mest prestisjefullte regatta. Jeg og Trond (de cåsta) skal forsøke oss på å vinne denne klassiske regattaen. Vi seiler i min båt "Millennium II". Alle båtene i regattaen får trackingboks og kan følges "live" her: http://www.seilmagasinet.no/id/27667. Starten går 7/5 kl 13:00. mvh Viggo Beklager, men Careka deltok i 2006, 9 plass i klassen og 16 totalt. brukte 12 timer å 3 min fra Bergen til Stavanger, så slår du den så seiler du fort. Lykke til. Careka. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Sun Flyer Svart 5.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Beklager, men Careka deltok i 2006, 9 plass i klassen og 16 totalt.brukte 12 timer å 3 min fra Bergen til Stavanger, så slår du den så seiler du fort. Lykke til. Careka. Vi slo den... Men dreit oss ut på tilbaketuren. Det var denne dagen det: Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Careka Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Hva er taktikkkkk-klikken, insiden eller ut ? kommer til å følge med på nettet. å flyr over feltet på torsdag med avgang flesland kl 1625. sydover. får håpe det er flott vær. Lykke til, og missunner dere en heile del. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
sodne Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Lykke te! Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Sun Flyer Svart 5.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Hva er taktikkkkk-klikken, insiden eller ut ? Taktikken er å gå der det er mest vind... Prøvde det andre forrige gang og det virket ikke. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Seilaren Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Det viktigste er at dere får en fin tur Det er mer status og tape med stil, enn å vinne overlegent. Lykke til, igjen Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
bjoris Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Lykke til, vi har jo en del Stordabuer med så dette blir jo ekstra morsomt. Tror Hanse 470en er klar også, det blir jo morsomt å se om han har fått farten opp på den allerede, det spørs vel, men spennende blir det. Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Stigt:-) Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Ønsker dere lykke til i morgen håper dere for en fin seilas. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Ønsker dere lykke til med seilasen Viggo og Trond, skal følge med på nettet på jobben... så har jeg noe fornuftig å gjøre der også.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Gnisten Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Er blitt miljøskadd! Følger faktisk disse seiltrådene mer og mer. Lurer på hvorfor.... Har oppdaget at akterlik ikke har noe med begravelsesagenter å gjøre og at å være "fokkeslask" faktisk ikke behøver å være så riktig ille. Lykke til med seilasen i morgen Viggo Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Ask Svart 7.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2008 Hei Lykke til. Hugs at det viktigaste ikkje er å vinna, men å vera best! Ask Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 7.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2008 Lykke til Viggo og Trond Følger Seil-Tv en gang i blandt. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
baatsman Svart 7.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2008 Gutta er igang. Følg dem her på live tracking. http://sport.guardsystems.com/ http://www.seilmagasinet.no/id/27667 litt kan man lese i bloggen her. Viggo og Trond seiler Millenium. LYS 1.24-1.30 Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Baywatch Svart 7.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2008 Lykke til herfra også! Fikk se noen av båtene i Korsfjorden for en stund siden. Et flott syn! Kanskje jeg deltar selv en dag Sitér dette innlegget Link to post
Amfea Svart 7.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2008 Her er artikkel og bilder fra Bergens Tidende: Seilmakeren Singelh. Lykke til, blir en fin tur dette. Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.