Sun Flyer Svart 7.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2008 Hei. Nå er vi midt i skodda utenfor bømlo. Vi har tapte en del tid på å gå gjennom austevoll, men nå går det bedre. fart 6,4 knop. Kurs 201 grader. Vi går for langt ut mot vest, men er nødt til det for å holde fart med fin skjæring. mvh Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Mulligan Svart 7.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2008 Mmmmm. Våre venner ombord på Millenium II spiser seg cm. for cm. forover i feltet. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 7.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2008 Veldig morsmt og følge dere på nettet og se hvor langt dere er kommet Når er båtene ventet til Stavanger? Er båten merket med BP vimpel? Vi må jo heie dere frem Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
880 Svart 7.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2008 Kjørte over Sotrabroen like etter start i dag, flott syn med alle båtene, mange som meg da trafikken gikk seint her, alle ville se.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Mulligan Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Nå ser det jo ut til at de har ramla helt av lasset. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Nå er det vel lite eller ingen vind og da er det nok alfa og omega å finne de små pustene som kommer , mulig båten er noe tung for disse forholdene også ? Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 har de ikke motor? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Seilaren Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Tøysekopp De nærmer seg Stavanger. Jeg har skolefri i dag, så kanskje jeg må ta en tur ned og hilse på deltakerne. (Selv om jeg burde sitte og lese lekser ) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
hifo Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 fine "race" dette. når man kan sitte godt tilbaklent i en fluktstol og bivåne begivenhetene i opptil flere timer. må da være mere givende å se maling tørke ? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Sun Flyer Svart 8.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Hei, Rapport fra stavanger havn. Vi gjorde det veldig dårlig i natt, men satte inn en flott sluttspurt. Slik vi ser det, er ingenting avgjort. Nå skal vi tilbake til bergen i motvind og det vil garantert skje mye det neste døgnet. Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
baatsman Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Følger med på tracking. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Mulligan Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Hvordan starter dere nordover? Respit? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Det er vel start 3timer etter ankomst så de første båtene er vel allerede godt på vei tilbake nå Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Førstemann går fra Stavanger 14:48:53 (Tor Hove & Co) Var en tur utover mot Dusavik i lunsjen i dag og tok noen bilder. Sendte dem til SEILmagasinet, så noen kan beskues her. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Ask Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Pt. ligg Viggo på 39. plass på korrigert tid. Til no så har 52 båtar kome til Stavanger. Ikkje dårleg. I denne regattaen er det bra berre å fullføra. Fullfører han returetappen, så får han vimpel for å ha fullført tre ganger. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Viggo sin far ligg på 26. plass. Dei gamle er eldst... Ask Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Har vært i Byen og i Stavanger Seilforening og sett på båtene. Tror jeg så "båten var" i kikkerten, men er ikke helt sikker. Snakket med en kar som ville låne fender, de veier vist for mye til å ha med på regattaen. De hadde kastet av (utenbords)motoren også.. Hadde vært en flott tur, men med lite vind. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Amfea Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Og BT følger seilasen Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Nyste Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Viggo sin far ligg på 26. plass. Dei gamle er eldst... Ask Dessuten går det mot: skulle heller hatt Bavaria..... Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Ser de ligger rett sør av karmøy med kurs 278 grader og 6 knop, noen velger å gå på vestsiden av Karmøy, mens noen går på østsiden... Holder Viggo kursen så går han vel på vestsiden han også... Værmeldingen er rundt 3 m/s fra nord-nord vest, og vil dreie nord utpå kvelden i følge yr.no Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Sydvesten Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 (redigert) Viggo og Trond er nå rett vest av Flesland, ved sørspissen av Bjorøy som det går vest av... Det har tatt litt tid på returen... Redigert 9.Mai.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Mulligan Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Hæ? Er det delay i trackeren? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 (redigert) Det er mulig, oppdaterte akkurat nå Nicoline var først i mål i klassen og kom i mål 17.23 i dag Redigert 9.Mai.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Mulligan Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Jeg har dem vest for nordenden av Bømlo. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Stemmer det Sydvesten. Maskina mi hang. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.