SandAnker Startet 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2008 Har en hvit kalesje, men den får svarte sørge render etter regnvær osv, det renner jo videre nedover :headbang: Noen gode tips for vask av kalesje, men samtidig slik at jeg slipper og impregnere på nytt? Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Hvorfor vil du ikke impregnere på nytt? Det er vel ikke så store utlegget, eller jobben? Ta med kalesjen hjem i badekaret og vask den i mildt såpevann - sett den opp igjen og spary på impregnering. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
SandAnker Svart 5.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 :headbang: Så det nå etter regnværet som var i forrige uke, og båten er på vannet... Så det var for og gjøre det enkelt for meg selv Men er redd jeg kanskje må gjøre som du foreslår. takktakk Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
index Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Jeg har god erfaring med Biltema sin kalesjerens. Har brukt den to ganger nå, og ennå ikke impregnert på ny. Impregneringen kan vente til kalesja begynner å lekke... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
blått hav så langt du ser Svart 23.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 Impregneringen kan vente til kalesja begynner å lekke... He, he, du venter med å strø sand på isen til etter at du har falt og knekt beinet også du vel? :nono: det er bedre å billigere å forebygge en å reparere, feks. male huset en gang imellom, isteden for å bygge nytt når det har råtnet. mener nå jeg da. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.