SRC31 Startet 5.Mai.2008 Del på Facebook Startet 5.Mai.2008 Er på jakt etter et vannrør til en TMD 40, det er vannrøret som går fra sjøvannsfilteret til oljekjøleren. Filteret mitt er erstattet med et helt rør fra pumpe til olje kjøler. Har lyst til å få på sjøvannsfiter på den orginale plasseringen, slik at det blir likt den andre motoren! Har ringt til mange med brukte deler, men dette røret er det hitil ingen som har, kan selvfølgelig kjøpe nytt, men det er dyrt. Er det noen som har noe tips på hvor jeg kan finne et slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 5.Mai.2008 Del på Facebook Svart 5.Mai.2008 Ville heller satset på å sette sjøvannsfilter før pumpa, slik som alle andre motorer har. Det er bare VP ,tror jeg, som har filter på trykksiden av pumpa, og bare et dårlig plastfilter som ikke tåler stor trykkøkning (innsnevring i kjølesystemet) før det ryker, og det blir mye vann!! Eneste fordelen er at impellervingene havner i filteret ved evt impellerhavari. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.