aforus@start.no Startet 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2008 Hei Har en Viksund 880 som jeg ønsker å ha ekkolodd i. Ønsker å plassere svingeren innvendig i skroget, men har fått tilbakemeldinger på at dette ikke alltid er en god løsning. Er det noen som har erfaring med dette, hvordan løse det på en god og praktisk måte, uten å måtte bore hull i skråget. Ser i utgangspunktet føre meg en Eagle Cuda 242, noen meninger om dette, eventuelt annet jeg bør velge. Forslag mottas med takk. Mvh Aslak Sitér dette innlegget Link to post
Thega Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Sjekk ut denne tråden https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=39776 Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Eller velg deg den tråden fra emenoversikten som du tror som hjelper deg videre: https://baatplassen.no/i/kategorier.php?fun...0&sty=giver Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Jeg rev ut en slik invendig svinger i høst. Den er grei hvis du vil se bunn, men ikke så grei for å se fisk. Og i bunn av båten der du gjerne vil sette svingeren har viksund ikke spart på glassfiber. Sitér dette innlegget Link to post
aforus@start.no Svart 6.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Takk for alle tilbakemeldingene Når jeg leser gjennom linkene er det mange svar og meninger rundt dette. Jeg har tidligere personlig dårlig erfaring med plassering av svingeren til ett Humminbird i bunnen på en Askeladden, plassert i epoxy. Har etterpå kjøpt ett Eagle som er montert på hekken, og fungerer kjempe bra. Det som er viktig for meg er om det er noen med en tilsvarende båt (Viksund 880) som har utført dette med hell. Loddet jeg kjøper blir en Eagle Cuda 242. Hva har du med Viksunen gjort. Aslak Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.