Jump to content

Viksund 880, plassering av ekkolodd innvendig

aforus@start.no

Recommended Posts

Hei

Har en Viksund 880 som jeg ønsker å ha ekkolodd i. Ønsker å plassere svingeren innvendig i skroget, men har fått tilbakemeldinger på at dette ikke alltid er en god løsning. Er det noen som har erfaring med dette, hvordan løse det på en god og praktisk måte, uten å måtte bore hull i skråget. Ser i utgangspunktet føre meg en Eagle Cuda 242, noen meninger om dette, eventuelt annet jeg bør velge.

Forslag mottas med takk.

Mvh

Aslak :fishing:

Takk for alle tilbakemeldingene

Når jeg leser gjennom linkene er det mange svar og meninger rundt dette. Jeg har tidligere personlig dårlig erfaring med plassering av svingeren til ett Humminbird i bunnen på en Askeladden, plassert i epoxy. Har etterpå kjøpt ett Eagle som er montert på hekken, og fungerer kjempe bra.

Det som er viktig for meg er om det er noen med en tilsvarende båt (Viksund 880) som har utført dette med hell. Loddet jeg kjøper blir en Eagle Cuda 242. Hva har du med Viksunen gjort.

Aslak :confused:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...