Formula Startet 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2008 Jeg er den lykkelige eier av en Fjord 880 1984 modell . Godt fornøyd med båten og lykkelig over at den ble sjøsatt i dag! Imidlertid er det noe jeg lurer på: Foran i baugen, rett over vannlinja, er det et lite beslag. Når jeg har kjørt og stopper, renner det vann ut av dette beslaget. Er det noen som vet hva som skjuler seg bak beslaget og hvorfor det kommer vann herfra når jeg stopper båten? Skal det i det hele tatt være vann der? Sitér dette innlegget Link to post
Smaapala Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Hei Vet ikke helt hva du mener men kanskje det er drenering fra kjettingkassen? Hillsen Smaapala Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 (redigert) Hørtes ut som dreneringa til dreggkassa. Kommer vel vann inn mens du kjører, renner ut når du stopper vil jeg tro... hehe rakk det visst ikke... Redigert 6.Mai.2008 av SvartRøyk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Formula Svart 6.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Det er drenering fra kjettingrommet og jeg tror kanskje at vannet herfra går ut av det beslaget, men det skal da ikke renne ut av beslaget et minutts tid etter noe kjøring? Sitér dette innlegget Link to post
dezibella Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Hadde samme på min gamle wiking når kassa er dyp kommer dreneringa ganske nær vannet og da kommer vannet inn under kjøring og da vil det ut igjenn når du stopper.. Sitér dette innlegget www.songembf.com Link to post
Formula Svart 6.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 OK. Da får jeg sove godt denne natta også. Lurte ærlig talt på om det var noe som var litt på utur her. Takk for bidrag og hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.