BårdK Startet 7.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2008 Har fått nye kalesjer i dag, med forsterkede kanter for at jeg skal lage hull som passer til de eksisterende kalesjeknappene. Trenger jeg spesialverktøy eller holder det med en vanlig hullpipe? Noe annet jeg må passe på? Krymping? Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 7.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2008 Ingen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 7.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2008 En vanlig hullpipe burde gjøre nytten, men problemet er kanskje å få stor nok diameter på hullet? Forsterkningen gjør at det skal veldig mye til at hullet "fliser" seg opp, så det burde vel også gå an å ganske enkelt trykke flere ganger med hulltanga, om hullet i første omgang ikke er stort nok? Men kanskje en seilmaker i nærheten kan være behjelpellig med å låne ut en spesialtang? Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 8.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Godt å høre det skal holde. Det er jo seilmakere i nærheten, så jeg får sjekke det ut. Takk for tipsene! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.